in

Huawei CBG kiest voor Strategytella

Marketing Communicatie en PR mee in de groei – Huawei Consumer Business Group legt in Nederland vanaf 1 juli 2013 alle earned en owned media activiteiten neer bij Strategytella, het strategische communicatieadviesbureau van Maurice Ouderland. Ouderland, die als awareness engineer samenwerkt met merken als Heineken, Amstel, WTC The Hague en Teufel Audio, is geen onbekende in de telecomindustrie.

..

Zo was hij eerder werkzaam bij Motorola en Samsung, waar hij respectievelijk verantwoordelijk was als Marketing Manager en Hoofd Communicatie. 
 
Marc van den Helder, Marketing Manager Huawei CBG: “Momenteel maken we serieuze stappen. We zijn vorig jaar voorzichtig begonnen in Nederland, maar met net geïntroduceerde toestellen als de Ascend P6 en de Ascend Mate, laten we nu echt een goed beeld van ons potentieel zien. Daar zijn we trots op, en dat dragen we graag naar buiten uit. Daarom vinden wij dat we ook op het gebied van earned en owned media stappen moeten maken. In Strategytella hebben we een zeer ervaren partner gevonden met een uitstekend trackrecord binnen –en ook buiten- onze industrie.”
 
Maurice Ouderland: “Het is heerlijk om weer terug in de telecom te zijn, en zeker bij een mooie en krachtige speler als Huawei Consumer. Ik kijk er naar uit om samen aan de optimale crossmediamix te werken, om zo Huawei meer gezicht te geven en de Nederlandse telecommarkt verder op te schudden. Ik ben trots dat Huawei Consumer mijn expertise ziet als belangrijk onderdeel in de verdere groei van het bedrijf in Nederland.“

Pre-order bonussen voor Lightning Returns: Final Fantasy XIII

Mad Catz kondigt de MOJO aan; de nieuwe Android console!