Extreme makeover voor Digitailing

Nadat eerst al de stap werd gemaakt van print naar een volledig online platform voor professionals in IT, telecom en CE, was het nu toch echt tijd om ook dit naar the next level te tillen. Men leest tegenwoordig het nieuws als eerst op de smartphone of tablet. Met een compleet nieuwe responsive site én de Digitailing nieuwsbrief met een mobiele interface, spelen we hier op in. Voortaan kun je onze artikelen dus op al je devices lezen, daar waar je maar wilt. Om de makeover helemaal compleet te maken hebben we ook ons logo flink onder handen genomen; helemaal van deze tijd en tóch met dat typische Digitailing-gevoel.

Ook de branche veranderd

Het is niet alleen de manier van lezen die heel snel veranderd is, maar ook de hele branche heeft in vijf jaar een totale omslag gemaakt. Digitailing staat midden in de transitie van aankoop naar online en retail beleving, waar vakgebieden als IT, telecom en CE samensmelten in een nieuwe wereld.

Digitailing gaat met de nieuwe site met al deze veranderingen mee. We hebben niet alleen de leesbaarheid en toegankelijkheid vergroot; er zijn ook meer promotiekansen. Denk daarbij onder andere aan grotere banners die op alle devices goed tot hun recht komen. Maar er is meer. DigiNews, DigiEvents, DigiFocus (achtergrondverhalen, interviews), DigiTipsDigiTests kunnen worden voorzien van groot beeld en filmpjes. Tevens zijn alle bekende deelopties voor sociale kanalen aanwezig waardoor er een groter bereikt ontstaat.

Online platform voor de professional in Consumentenelektronica, Telecom en ICT

Digitailing is een veel gelezen online medium dat via de website en nieuwsbrief met elk bericht circa 15.000 professionals bereikt in verkoop en distributie van CE- en Telecomproducten. Het magazine in gedrukte vorm is twintig jaar geleden gestart door Cor Baane. In 2012 maakte Digitailing de volledige overstap naar online met een groot aantal bezoekers op de site en een trouw lezersbestand van de nieuwsbrief die twee keer per week verschijnt.

Omdat Digitailing dicht bij de professionals staat is het een uitgelezen medium om producten en diensten onder de aandacht te brengen aan iedereen die in de CE- en Telecomindustrie werkt.

Meer weten of de mediakaart aanvragen?