Sneller, handiger, overzichtelijker en moderner. Dit zijn de belangrijkste steekwoorden van de vernieuwde website en nieuwsbrief van Digitailing. In een strakke vormgeving zijn de rubrieken overzichtelijk en snel toegankelijk voor de actieve winkelverkoper. Naast het laatste nieuws over producten en markten, is er onder de naam DigiTips ruimte voor verdieping van de laatste multimedia producten. Voor deze laatste rubriek zal samenwerking worden gezocht met leveranciers. Onder de naam DigiEvents vindt de verkoper een handig overzicht van allerlei gebeurtenissen in de markt. Naast beursnieuws is het de bedoeling dat leveranciers en overige belanghebbenden hier ook hun events kwijt kunnen. Een groot aantal initiatieven vinden op deze plek dan eindelijk hun platform. Voor de winkelverkoper een prima plek om de juiste keuzes te maken. Tot slot kan de verkoper actief meedoen in de rubriek DigiTweets. De plek om discussie te starten of te voeren. Vragen te stellen etc.
Maar….dit is pas het begin. Cor Baane, uitgever van Digitailing, heeft samen met een aantal partners grote plannen om het platform uit te breiden naar een echt kennisplatform. “Uiteindelijk willen we komen tot een interactief platform voor verkopers van multimedia, waarin ruimte moet komen voor participatie en persoonlijke ontwikkeling”, aldus Baane.
Meld je nu aan voor de nieuwsbrief!
En volg ons op Twitter.