in

Gigaset pro breidt partnerprogramma uit met bonusprogramma

Drie maanden geleden introduceerde Gigaset pro in geheel Europa zijn nieuwe partnerprogramma. Sindsdien hebben de eerste Silver- en Gold-partners zich aangemeld voor het programma. Als tweede stap en uitbreiding van het programma komt Gigaset pro nu met het bonusprogramma dat van kracht is sinds augustus 2013.

Het bonusprogramma: een uitbreiding van het partnerprogramma
Het partnerportaal voor gecertificeerde Gigaset pro-partners wordt uitgebreid met een bonusshopgedeelte. De shop bevat geselecteerde Gigaset pro-producten die partners kunnen aanschaffen door verdiende bonuspunten in te leveren. Het programma is een systematische volgende stap in de premiumstrategie van Gigaset pro en creëert extra voordelen voor alle partners die deelnemen aan het partnerprogramma van Gigaset pro. Dit programma biedt ook resellers toegang tot Q-promoties en salesinitiatieven.
 
“We hebben het partnerprogramma met het nieuwe bonusprogramma ontwikkeld om ons partnernetwerk te helpen en partners te ondersteunen in hun dagelijkse werk met Gigaset pro”, zegt Ron Cottaar, Marketing Director Business Customers bij Gigaset. “Het nieuwe bonusprogramma bouwt voort op dit vertrouwen.”
 
Een simpel principe: één punt staat gelijk aan één euro
Bij de ontwikkeling van het bonusprogramma was eenvoud een belangrijke factor. Het programma moest voor partners direct duidelijk zijn. Daarom staat de waarde van één punt gelijk aan één euro. Voor elk product dat een partner koopt bij een erkende distributeur, ontvangt hij punten. Deze punten komen bij zijn totaal in de bonusshop. Het SalesForce-beheersysteem berekent de verdiende bonuspunten en telt de nieuwe punten op bij het saldo van dat bedrijf. Maandelijkse verkooprapportages vormen de basis voor verdiende punten.
 
Belangrijke groeimogelijkheden voor zakelijke communicatie
“Bij Gigaset pro kunnen we het verschil maken in oplossing, ontwerp, exclusiviteit en vooral een persoonlijke aanpak. De partners van Gigaset pro erkennen deze belangrijke elementen”, zegt Gerard van der Roest, Sales Manager Gigaset pro Benelux. “In het eerste halfjaar van 2013 hebben we onze zaken verdubbeld ten opzichte van de eerste helft van 2012. En we verwachten dat we in de komende jaren snel blijven groeien met nieuwe producten, diensten en nieuwe voordelen voor de partners in het partnerprogramma en het nieuwe bonusprogramma.”

Voor meer informatie over Gigaset: www.gigaset.com/nl.

Imaginarium opent webwinkel

IBM zet toon met nieuw NextScale-systeem voor flexibele, high performance ICT-platformen