in

Sanoma Belgium wordt nieuwe uitgever van het PlayStation Magazine

Het Official PlayStation Magazine komt in handen van een nieuwe uitgever.

Ook wordt het magazine in prijs verlaagd naar €5,95. Nieuwe abonnees ontvangen een gratis exemplaar van Gran Turismo 6.

Sanoma Content Marketing Belgium, een onderdeel van Sanoma Belgium, is met onmiddellijke ingang de nieuwe uitgever van het Official PlayStation® Magazine Benelux (OPM). Hiertoe werd een overeenkomst gesloten met Sony Computer Entertainment Benelux, de licentiehouder van het magazine.

Zowel de abonnementen als de losse verkoop van OPM worden overgenomen. Het magazine wordt verspreid in Vlaanderen, Brussel en Nederland. De eerste editie die zij uitgeven, de januari-editie, verscheen op 24 december 2013 met een verlaagde prijs van €5,95 en een mooie abonnee-aanbieding: consumenten die een jaarabonnement afsluiten (11 edities) ontvangen de langverwachte PlayStation®3-topper Gran Turismo® 6 gratis.

Het Official PlayStation® Magazine is hét maandblad voor betrouwbare informatie over PlayStation®3 (PS3), PlayStation®Vita (PSVita) en de recent verschenen next-generation thuisconsole van Sony, de PlayStation®4 (PS4). Het magazine werd in 1996 opgericht en geldt als dé referentie voor PlayStation-nieuws in de Benelux.

Hoofdredactie is in handen van Erik Jansegers, voormalig eindredacteur van het magazine. Youri Loedts, ex-hoofdredacteur, wordt bladmanager. Wim Ghysbrecht keert terug als art director. David Verbruggen neemt de sales en marketing voor zijn rekening. Het freelance team bestaat uit uiterst ervaren, gedreven en gepassioneerde journalisten.

‘Consument wil makkelijk, maar bovenal veilig betalen’

Jabra leidt draadloze revolutie tijdens CES 2014