in

Samsung en Carphone Warehouse gaan samenwerking nieuw winkelconcept aan

Pan-Europese samenwerking biedt klanten optimale shopervaring. Nederland één van de zeven landen waarin winkels worden geopend.

Samsung en Carphone Warehouse Group, in Nederland bekend als Phone House, hebben vandaag een overeenkomst getekend om meer dan zestig Samsung stand-alone winkels in Europa te openen. Het gaat om een nauwe samenwerking met Phone House om consumenten nieuwe mogelijkheden te bieden om Samsung te ervaren. De winkels zullen volledig geëxploiteerd worden door Phone House. In Nederland worden vijf tot tien stand-alone winkels geopend.

De overeenkomst volgt op een succesvolle proef in 2013 met drie stand-alone winkels in Spanje, geëxploiteerd door Phone House. De nieuwe winkels worden in de komende drie maanden geopend in zeven Europese landen: het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Duitsland, Spanje, Portugal, Zweden en Nederland. De winkels krijgen een premium uitstraling en zullen Samsung tablets, mobiele telefoons, laptops en smartwatches verkopen in combinatie met het bestaande netwerkportfolio van Phone House. Klanten kunnen een rijke shopervaring verwachten, waarin verkoop samen gaat met technologische innovaties.

Eric-Jan Doorenbosch, Managing Director Phone House Netherlands, zegt:
“Wij zijn verheugd dat we zijn verkozen tot Samsungs ‘preferred European partner’ voor de uitrol van hun winkels. Deze samenwerking met één van ’s werelds grootste merken sluit aan bij onze nieuwe groeistrategie, Connected World Services, waarin we de verkoopexpertise en systemen van Carphone Warehouse combineren om nog meer mensen de toegevoegde waarde te bieden van de ‘connected’ technologie.”

SanDisk kondigt nieuwe SanDisk Connect-productlijn aan

Pioneer X-SMC01BT: slank en stijlvol