in

Also gaat Groots!

ALSO Nederland B.V. start op 1 april met de GROOTS campagne. Van dinsdag 1 april tot en met vrijdag 30 mei ontvangen resellers GROOTSE punten op het hele assortiment bij ALSO. Met de GROOTSE punten sparen de resellers voor twee Golden Circle of twee VIP toegangstickets voor het ALSO Exclusive Partner Event 2014 op 18 juni in het Philips stadion.

Op 18 juni brengt ALSO resellers en leveranciers samen om de WK wedstrijd Nederland – Australië Live op groot scherm mee te maken en te genieten van het Guus Meeuwis concert ‘Groots met een zachte G’.

Dominick Joosten, Marketing & E-Business manager bij ALSO: ‘’Na het succes van ons Exclusive Partner Event 2013 met de Nitro Circus Crew in de Ziggo Dome, hebben wij nu weer een zeer unieke locatie gevonden voor onze zomer editie van dit inmiddels legendarisch ICT event. ALSO Nederland gaat dit keer dan ook ‘GROOTS’! Samen met top artiest Guus Meeuwis, de ALSO fabrikanten en ons Nederlands elftal zal dit niet alleen een inspirerend maar ook gezellig evenement worden. De maanden april en mei zullen daarom volledig in het teken staan van dit hoogtepunt op 18 juni. Niet alleen kunnen resellers en fabrikanten profiteren van ‘’GROOTSE’’ aanbiedingen maar ook van kennisoverdracht op één van de ALSO Academy avonden. Om dit alles af te trappen ontvangen onze partners bij registratie op deze campagne een gratis Oranje ALSO Kick-off pakket. Maar wees hier snel bij, want op=op!’’

Aan deze campagne doen alle fabrikanten van ALSO mee: Acer, ASUS, Brother, Buffalo, Corsair, Difrnce, Eminent, Epson, Evercase, Ewent, G Data, HGST, iiyama, Intel, Inwin, LG, Linksys, Lite-On, Logitech, MEDION, Microsoft, MSI, NETGEAR, Norton by Symantec, Packard Bell, PNY, Samsung, Seagate, Toshiba, Transcend, Wacom en Western Digital.

Philips en Armin van Buuren lanceren DJ koptelefoon in Miami

Copaco officieel Intel Branded distributeur