in

Voradius en DTG starten samenwerking in online Netwerkprofiel

Samenwerking vergroot online vindbaarheid van ondernemers.

Voradius. nl, de zoekmachine voor producten bij lokale winkels, en DTG, de online marketing services specialist voor het MKB en eigenaar van detelefoongids.nl, hebben deze week een overeenkomst gesloten waardoor ondernemers nog beter vindbaar zijn voor nieuwe klanten.

Het Netwerkprofiel maakt ondernemers vindbaar op relevante sites in het partnernetwerk van DTG, waarin Google+, Facebook, Foursquare, Allebedrijvenin, Tupalo, en Vinden.nl zich al eerder als partner aansloten. Voradius is nu aan het netwerk toegevoegd.

Retailers die bij Voradius zijn aangesloten met het productassortiment profiteren vanaf nu van extra aandacht in de zoekresultaten op detelefoongids.nl. Consumenten kunnen direct het winkelassortiment verkennen tijdens de zoektocht op de detelefoongids.nl.

Commercieel directeur Jop Houben van Voradius zegt hierover:
“Wij zijn erg verheugd met de samenwerking. Door de integratie worden de consument en de fysieke retailer met elkaar in contact gebracht en wordt de vindbaarheid van de producten op een innovatieve manier vergroot”.

Pieter Westerhuis, Product Director Profiel Services van DTG:
“Ondernemers vinden het belangrijk om goed gevonden te worden, maar hebben in de praktijk te weinig tijd om hun vermelding op verschillende sites goed bij te houden. Met het Netwerkprofiel van DTG wordt het steeds gemakkelijker voor een bedrijf om via één platform de profielgegevens te beheren en op diverse sites, waaronder nu ook Voradius, te plaatsen. De unieke content van Voradius vormt daarnaast een mooie aanvulling voor detelefoongids.nl”.

De beste en helderste installatieprojectoren van Epson

Review: Enemy Front