in

Mitchel & Johnson nu in Nederland

Mitchel & Johnson nu bij Look & listen – Wij zijn verheugd u te kunnen meedelen dat wij voor de Nederlandse markt het Britse en bijzondere audiomerk Mitchell & Johnson aan ons portfolio hebben kunnen toevoegen.

Mitchell & Johnson vindt dat iedereen die van muziek houdt, de muziek op de best mogelijke manier in (!) stereo zou moeten kunnen beluisteren op hifi apparatuur die niet de wereld kost. Goede hifi moet betaalbaar en bereikbaar zijn. Mitchell & Johnson maakt dit mogelijk voor alle producten die zij ontwikkelt en produceert.

Het huidige assortiment van Mitchell & Johnson bestaat uit een 4-tal componenten: een cd-speler, netwerkspeler, versterker en tuner. Ieder component biedt bijzondere eigenschappen voor een verrassende prijs. Zo heeft de versterker een hoogwaardige DAC aan boord en is de tuner ook voorzien van een Bluetooth ontvanger. De netwerkspeler is zelfs van een DAB+ en een FM tuner voorzien. Er is al een Mitchell & Johnson component voor € 399,-.

Er wordt gebruik gemaakt van degelijke materialen en hoogwaardige audio componenten in goed klinkende schakelingen. Het huidige gamma is in twee uitvoeringen leverbaar: zilver en zwart.

In een zeer nabije toekomst zal het assortiment worden uitgebreid met andere aansprekende en muzikale audioproducten voor een optimale muziekbeleving.

De producten van Mitchell & Johnson zijn vanaf heden verkrijgbaar bij de betere audio winkels in ons land.

Look en listen is voor de Nederlandse markt ook leverancier van:

AVM high-end stereo elektronica
ANTHEM hometheater elektronica
PARADIGM luidsprekers
BAYAN draadloze luidsprekers

Meer informatie: Look en listen
Poppenbouwing 33
4191NZ Geldermalsen
www.lookenlisten.nl
info@lookenlisten.nl

Over Mitchell & Johnson | SOUND THINKING
Mitchell & Johnson gelooft dat iedereen die van muziek houdt, de muziek op de best mogelijke manier in stereo zou moeten kunnen beluisteren op hifi apparatuur die niet de wereld kost. Hifi moet betaalbaar en bereikbaar zijn. Mitchell & Johnson maakt dit mogelijk voor alle producten die zij ontwikkelt en produceert.

 

Kerstshoppen in 2020: persoonlijk, social en omnichannel

Samsung duidt vier technologietrends voor 2016