in

Toshiba lanceert pan-Europese ‘Make IT work’-campagne

Focus op mid-size en corporate markt en nieuwe dedicated zakelijke notebooklijn – Toshiba Information Systems Benelux lanceert een nieuwe, grootschalige, pan-Europese campagne voor businesspartners en klanten die actief zijn in de mid-size en corporate markt.

Deze ‘Make IT work’-campagne omvat het volledige zakelijke computeraanbod van Toshiba en onderstreept nogmaals de betrokkenheid van het bedrijf bij genoemde markt. Met ‘Make IT work’ wil Toshiba laten zien dat het optimaal is toegerust om tegemoet te komen aan de steeds hogere eisen die partners en klanten vandaag de dag stellen, zowel door middel van zijn B2B-oplossingen als door middel van advies en ondersteuning.

De nieuwe lijn zakelijke notebooks van Toshiba, de meest uitgebreide tot dusver, bestaat uit twaalf nieuwe platforms, waaronder vier ‘hero’ laptop- en hybride devices, de Tecra A40-C, Portégé Z30-C, Tecra Z40-C en Portégé Z20t-C, die alle gebaseerd zijn op de belangrijkste pijlers van het bedrijf: veiligheid, betrouwbaarheid, connectiviteit en beheerbaarheid. Al deze apparaten zijn bovendien uitgerust met de nieuwe, zesde generatie CoreTM-processors van Intel®, die garant staan voor het leveren van optimale prestaties in combinatie met Windows 10 en een maximale batterijlevensduur.

Fantastische mogelijkheden
“Technologische innovaties bieden ondernemingen fantastische mogelijkheden om hun bedrijfsvoering te verbeteren,” zegt Ronald Ravel, Country Manager van Toshiba Information Systems Benelux. “Maar dé uitdaging voor bedrijven, met name in de mid-size en corporate markt, is het implementeren van deze efficiencyverhogende technologieën zonder afbreuk te doen aan de veiligheid en betrouwbaarheid voor hun medewerkers. In onze ‘Make IT work’-campagne onderbouwen we dit: wij geloven dat dit het perfecte medium voor ons is om ervoor te zorgen dat bedrijven inzien dat wij er zijn om hen te helpen stapsgewijs slimmere en effectievere IT-strategieën te gaan gebruiken.”

“Ook op onze nieuwe zakelijke devices zijn we buitengewoon trots,” vervolgt Ravel. “Zij belichamen de ongeëvenaarde veiligheid, betrouwbaarheid en beheerbaarheid waar onze oplossingen bekend om staan, en dat tegen een kostenefficiënte prijs die een hoog rendement oplevert.”

Scala aan B2B-oplossingen
Naast hardwareproducten biedt Toshiba een breed scala aan B2B-oplossingen, waaronder de Toshiba Cloud Client Manager (TCCM) die bedrijven in staat stelt hun devices eenvoudig te beheren door middel van compleet estate asset management en uitgebreide tools die de efficiency en compliance van de apparatuur waarborgen.

De lancering van ‘Make IT work’, die ondersteund wordt door een investering van meer dan één miljoen euro, bevestigt opnieuw de betrokkenheid van Toshiba bij met name de mid-size en corporate markt.

Meer informatie vindt u op de website van ‘Make IT work’: www.toshiba.nl/makeitwork.

DigiMovie: Deadpool in Dolby Cinema

Eerste PicoWAN aansluitingen gepresenteerd op MWC