in

iZettle kaartlezer

iZettle introduceert een snellere, fraai vormgegeven kaartlezer, een nieuwe CRM-functie en lagere transactiekosten

• De nieuwe iZettle Reader is sneller, betrouwbaarder en prettiger voor het oog
• Nieuwe CRM-tool helpt bedrijven om in contact te blijven met klanten
• Kleine bedrijven die iZettle gebruiken betalen nu slechts 1% per transactie

iZettle introduceert diverse verbeteringen die kleine bedrijven helpen om slimmer te verkopen en te blijven groeien. Dit zijn onder meer een herontworpen kaartlezer, een customer relationship management (CRM)-functie en lagere transactiekosten.

Aantikken, invoeren of swipen. Elke kleine onderneming is weer anders, maar er is één ding wat deze bedrijven met elkaar gemeen hebben: ze moeten betaald krijgen. Met de nieuwe iZettle Reader kunnen zij sneller dan ooit contactloze en creditcard- betalingen accepteren met één mooi vormgegeven oplossing.

In contact blijven met klanten. Een hechte band met klanten creëren is een van de beste manieren om een onderneming te laten groeien. Om deze reden hebben we de gratis nieuwe functie Klanten ontwikkeld, die een eenvoudige manier biedt om met klanten in contact te blijven. Het enige dat bedrijven hoeven te doen, is aan het einde van elke verkoop het e-mailadres van klanten verzamelen en campagnes te ontwikkelen die ervoor zorgen dat zij bij hen terugkomen.

Meer voor minder. De enige kosten die gepaard gaan met het gebruik van iZettle zijn de transactiekosten voor betalingen met een pinpas of creditcard. Deze kosten zijn vanaf nu nog lager. iZettle-gebruikers betalen nu slechts 1% per transactie. Hoe meer zij verkopen, hoe minder zij betalen.

iZettle werd vijf jaar geleden opgericht om kleine ondernemers te voorzien van middelen die tot dusver alleen waren voorbehouden aan grotere spelers.

iZettle is inmiddels in 12 landen actief. Het bedrijf heeft daarnaast nieuwe producten geïntroduceerd zoals iZettle Advance, dat probleemloze toegang tot kapitaalfinanciering biedt. In 2016 zal iZettle naar verwachting voor €3 miljard aan transacties verwerken. Het bedrijf verwelkomt dagelijks 1.000 nieuwe gebruikers. Ook de groei van klanten neemt zienderogen toe. De omzet van gebruikers van iZettle groeit jaarlijks ruim met ruim 15%, terwijl het EU-gemiddelde op 3,3% ligt.

“We vinden het natuurlijk geweldig dat onze dienst gebruikers helpt om jaarlijks met vijf keer het Europese gemiddelde te groeien”, aldus Jacob de Geer, de oprichter en CEO van iZettle. “Of we uw bedrijf nu van kapitaal voorzien, uw kosten reduceren of slimme nieuwe tools ontwikkelen die u de mogelijkheid bieden om in contact met uw klanten te blijven, waar het op neerkomt is dat wij u helpen om minder te werken, meer te verdienen en beter te leven.”

De nieuwe iZettle Reader en functie Klanten zijn per direct beschikbaar voor iZettle-gebruikers. Het lagere transactietarief is vanaf 1 juni 2016 van kracht. Meer informatie over de specifieke tarieven voor elk land is te vinden op www.izettle.com/pricing.

Cliquefie, een Selfiestick maar dan opnieuw uitgevonden

DigiMovie: Warcraft review