De winnaars kregen hun Award uitgereikt door Jan Joost van Gangelen in Inn Style, Utrecht.
Duizenden consumenten hebben in de maand februari hun favoriete webwinkels beoordeeld via een onafhankelijk online consumentenonderzoek, uitgevoerd door KiyOh. De webwinkels met de hoogste eindscores zijn de winnaars van de Publieksprijzen XS. Webwinkels met een maximale jaaromzet van 4 miljoen euro kunnen meedoen aan de Publieksprijzen XS. De 16 winnaars zijn gekozen uit een poule van meer dan 100 deelnemers.
De volgende webwinkels zijn gekozen als favoriet:
Auto’s & Accessoires |
|
Baby & Kind |
|
Computer Hard- & Software |
|
Consumentenelektronica & Telecom |
|
Dames- & Herenmode |
|
Datingsites |
|
Dieren |
|
Hobby & Cadeau |
|
Klussen & Doe-het-zelf |
|
Levensmiddelen & Persoonlijke verzorging |
|
Lingerie & Ondermode |
|
Sieraden & Accessoires |
|
Slapen |
|
Sport & Vrije tijd |
|
Vakanties & Reistickets |
|
Wonen & Tuin |
Sponsors
De Nationale Thuiswinkel Awards 2016 worden mede mogelijk gemaakt door:
Hoofdsponsors: DHL, ING, Kieskeurig, PaySquare, Lightspeed
Co-sponsors: B2C Europe, Cendris, ContactCare, Copernica, Dexport, iDEAL, Ingenico Payment Services, ippies.nl, ICTRecht, Gracious studios, KiyOh