in

‘Showbizz, samenwerking en digitale distributie’

Vanuit Studio 21 presenteerden gisteren ruim veertig leveranciers hun producten aan resellers tijdens het Micromedia Kickoff Event 2011 dat plaatsvond in het Mediapark in Hilversum. ‘Het Kickoff Event heeft een perfecte timing. We kunnen hier in korte tijd veel mensen enthousiasmeren voor onze nieuwe productlijnen,’ aldus Peter van der Graaf van Sitecom, één van de standhouders.

‘Dit is voor ons het platform om met partners in gesprek te komen’, gaf ook Vincent van Lamsweerde van Adobe aan. ‘Sinds een jaar zetten we in de Benelux actief in op de retailmarkt. Micromedia is voor ons de specialist als het gaat om deze retailers.’

Specifieke aandacht was er voor ‘digitale distributie’. In een seminar vertelden vijf partners van Micromedia hoe zij met de verschuiving naar digitale distributie omgaan. Micromedia ziet de verkoop van download software en –games in deze tijd als een kans. Dochteronderneming Atomblock is er om deze digitale distributie voor de retail makkelijker te maken.

Met het thema ‘showbizz’ konden de bezoekers rekenen op een spetterend event in informele setting. Dat werd tijdens het avondprogramma overduidelijk met een spectaculaire dinershow. Hans Klok en Do waren de grote namen die fantastische optredens verzorgden. Maar ook de bijdragen van het Holland Show Ballet, de Dreams Band, Rhythm Nation én een lasershow maakten het entertainment programma helemaal compleet. Met het swingende slotnummer ‘Proud Mary’ werd het Kickoff Event in stijl zeer geslaagd afgesloten.

Word onze nieuwe anti-viruskampioen!

Nieuwe, eenvoudige Emporia-telefoons