Met Support Plus kunnen ondernemers nu ook in de avonduren en de weekenden rekenen op uitgebreide support. Wanneer contact via de telefoon en e-mail niet volstaat, helpt Cashr ondernemers ook op locatie.
Soms zijn er in de late uurtjes zaken die dringend aandacht behoeven aangaande de online kassa van Cashr en in sommige gevallen zal een monteur langs moeten komen om de situatie op te nemen. Te denken valt aan calamiteiten, zoals het stuk gaan van een wifi-modem of het niet goed functioneren van een bonprinter. Eventueel kan er voor vervangende hardware gezorgd worden, waardoor de ondernemer geen omzet zal missen. Voor deze extra zorg in de avonduren is er nu Support Plus. Ondernemers die kiezen voor deze module van Cashr krijgen ook hulp in het weekend. De ondersteuning of het contact met de helpdesk tijdens kantooruren, Support Basic geheten, wordt standaard geleverd.
Extra zorg op locatie
Support Plus kan op locatie plaatsvinden; Cashr houdt een streeftijd aan waarbij de monteurs binnen 4 uur na melding ter plaatse zijn door het hele land.
Ingebruikname
Ook bij ingebruikname van het online systeem van Cashr komen de monteurs op locatie. Bij ingebruikname is het belangrijk dat alle apparatuur op een stabiel datanetwerk aangesloten is. Daarom is controle van de hard- en softwareconfiguraties vooraf van belang. En niet alle ondernemers weten precies hoe bijvoorbeeld een printer een vast ip-adres kan worden gegeven of hoe je een wifi-netwerk splitst. Daarom biedt Cashr ondersteuning op locatie bij deze voorbereidingen met behulp van een team professionele monteurs. De monteurs controleren onder meer de signaalsterkte en stabiliteit van de internetverbinding, meten de reikwijdte van het wifi-netwerk en splitsen – waar nodig – het wifi-netwerk in een privaat en openbaar netwerk. Ook worden bijvoorbeeld bonprinters voorzien van een vast ip-adres en testen ze de synchronisatie tussen verschillende devices en met de backoffice. Met de ondersteuning bij de ingebruikname, zorgen de monteurs voor de optimale omstandigheden voor het online betalen via Cashr.
Kosten
Het standaard Support Basic is gratis. De kosten voor Support Plus zijn 15 euro per maand voor het eerste device en 5 euro per maand voor elke extra tablet of smartphone.