in

DigiGames reviews

Whaaaaa… LEGO Batman 3: Beyond Gotham, Escape Dead Island, Halo Master Chief Collection, Call of Duty Advanced Warfare. Dit is genieten!

LEGO Batman 3: Beyond Gotham
“LEGO Batman 3: Beyond Gotham is zonder twijfel de ultieme superhelden videogame voor alle leeftijden”, aldus Tom Stone, Managing Director bij TT Games. “Van free-roam gameplay, tot vliegen met grote LEGO figuren en het verkennen van Lantern Worlds met de meest fantastische personages van DC Comics: het plezier en de mogelijkheden in LEGO Batman 3 zijn eindeloos”.

Platforms: PC, PS3, XBOX 360, XBOX ONE, WII U, 3DS, PS VITA, PS4, IOS
Review: InsideGamer

Escape Dead Island
In Escape Dead Island speel je een journalist die moet uitzoeken hoe de Banoi uitbraak heeft kunnen gebeuren. Het is aan jou om bewijs te verzamelen en natuurlijk te overleven om zo het verhaal te kunnen vertellen. Het spel wijkt sterk af van de andere Dead Island-games. Het is een game waarin verkennen en sluipen centraal staat, maar schieten een minder grote rol speelt.

Platforms: PC, PS3, XBOX 360
Review (Engels): IGN.com

Halo Master Chief Collection
Verken de verste hoeken van het heelal en ontdek het Halo-universum. Dit is de Master Chief-saga. Bekijk exclusief als eerste de herontworpen werelden die een nieuwe standaard voor multiplayergevechten vormen in Halo: The Master Chief Collection. Voor het eerst het complete Master Chief-verhaal op een console. Met de geremasterde Halo 2: Anniversary, samen met Halo: Combat Evolved Anniversary, Halo 3, en Halo 4, nieuwe digitale series, Halo: Nightfall, en toegang tot Halo 5: Guardians Beta.

Review: PU.nl

Call of Duty Advanced Warfare
Call of Duty: Advanced Warfare is over het algemeen goed ontvangen met gemiddelde scores van tussen de acht en negen uit tien. Zo heeft het spel gemiddelde scores van 83 en 85 op recensieverzamelaar Metacritic voor respectievelijk de PlayStation 4 en de Xbox One. GameRankings komt op een gemiddelde score van één punt hoger voor beide platforms.

Platforms: PC, PS3, XBOX ONE, XBOX 360, PS4
Review: PU.nl

Game on: AOC biedt uitgebreid aanbod van monitoren voor ambitieuze gamers aan