Sinds juli 2017 is Hisense officieel verkrijgbaar in Nederland. Na de succesvolle start met koel-vriescombinaties, daarna gevolgd door smartphones, wordt het productaanbod nu uitgebreid met televisies. De start wordt gemaakt met de N6800/NL ULED TV serie. Eind juni volgt verdere uitbreiding van het TV-assortiment.
“Bij Hisense gaan techniek en design hand in hand. Wat echter net zo belangrijk is als techniek, is dat de consument hier op een intuïtieve wijze mee om moet kunnen gaan. Hisense besteedt dan ook veel aandacht aan het bedieningsgemak van haar producten”
aldus Marc Maters, CEO van Quantis Electronics.
De uitbreiding van het assortiment met televisies is de volgende stap in de verdere ontwikkeling van het merk Hisense op de Nederlandse markt. Hisense staat garant voor een goede prijs-kwaliteitverhouding. Dat geldt ook voor de televisies die in het midden-laagsegment worden gepositioneerd.
Hisense N6800 ULED TV serie
De ULED-technologie van Hisense combineert de beste technologieën van dit moment; Ultra Color, Ultra Contrast, Ultra Smooth Motion en 4K Ultra HD. Het zorgt voor gedetailleerde beelden, diepe contrasten, vloeiende beelden en levensechte kleuren. Dit geeft de ultieme kijkbeleving. De N6800/NL is verkrijgbaar in 3 beeldmaten: 50”, 55” en 65”.
Marketingactiviteiten Hisense
Om de naamsbekendheid te vergroten heeft Hisense een aantal opvallende sponsorcontracten afgesloten. Zo was Hisense de eerste Chinese sponsor van de UEFA tijdens het Europees kampioenschap voetbal in Frankrijk 2016. In 2017 sponsorde het merk het EK Damesvoetbal, dat in Nederland plaatsvond. Tijdens het WK voetbal in Rusland dat 14 juni start zul je Hisense, als officieel sponsor, terugzien op de boardings en in andere uitingen.
Reacties
Loading…