in

Hisense start met televisies in Nederland

De televisies van het Chinese merk Hisense zijn vanaf nu verkrijgbaar op de Nederlandse markt. Met 69.000 werknemers en een omzet van ruim 15 miljard euro in 2016 behoort Hisense tot één van de grootste elektronica- en witgoedfabrikanten ter wereld. Hisense wordt in Nederland vertegenwoordigd door Quantis Electronics.

Sinds juli 2017 is Hisense officieel verkrijgbaar in Nederland. Na de succesvolle start met koel-vriescombinaties, daarna gevolgd door smartphones, wordt het productaanbod nu uitgebreid met televisies. De start wordt gemaakt met de N6800/NL ULED TV serie. Eind juni volgt verdere uitbreiding van het TV-assortiment.

“Bij Hisense gaan techniek en design hand in hand. Wat echter net zo belangrijk is als techniek, is dat de consument hier op een intuïtieve wijze mee om moet kunnen gaan. Hisense besteedt dan ook veel aandacht aan het bedieningsgemak van haar producten”

aldus Marc Maters, CEO van Quantis Electronics.

De uitbreiding van het assortiment met televisies is de volgende stap in de verdere ontwikkeling van het merk Hisense op de Nederlandse markt. Hisense staat garant voor een goede prijs-kwaliteitverhouding. Dat geldt ook voor de televisies die in het midden-laagsegment worden gepositioneerd.

Hisense N6800 ULED TV serie

De ULED-technologie van Hisense combineert de beste technologieën van dit moment; Ultra Color, Ultra Contrast, Ultra Smooth Motion en 4K Ultra HD. Het zorgt voor gedetailleerde beelden, diepe contrasten, vloeiende beelden en levensechte kleuren. Dit geeft de ultieme kijkbeleving. De N6800/NL is verkrijgbaar in 3 beeldmaten: 50”, 55” en 65”.

Marketingactiviteiten Hisense

Om de naamsbekendheid te vergroten heeft Hisense een aantal opvallende sponsorcontracten afgesloten. Zo was Hisense de eerste Chinese sponsor van de UEFA tijdens het Europees kampioenschap voetbal in Frankrijk 2016. In 2017 sponsorde het merk het EK Damesvoetbal, dat in Nederland plaatsvond. Tijdens het WK voetbal in Rusland dat 14 juni start zul je Hisense, als officieel sponsor, terugzien op de boardings en in andere uitingen.

Meer informatie

Reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Loading…

0

30 procent van de smartphonegebruikers maakt zich zorgen over het kwijtraken van bestanden

AVM presenteert FRITZ!OS 7, Mesh-updates en FRITZ!Box-modellen voor snelle glasvezelnetwerken