Tips voor advertentie en zoekwoorden
- U heeft specifieke Black Friday-display-advertenties én gerelateerde afbeeldingen nodig. Op generieke advertenties wordt namelijk niet geklikt.
- Overweeg het instellen van Black Friday-promotie-extensies voor uw advertenties.
- Schrijf een specifieke Black Friday advertentietekst voor al uw advertenties;
- Wijzig uw sitelinks voor vakantie-aanbiedingen en promoties.
- Overweeg om [product zoekwoord] + “Black Friday” toe te voegen voor producten die u het meest wilt promoten. Dit is een zeer gerichte zin met een extreem hoge aankoopintentie.
Bied strategieën
Allereerst moet uw campagne budget maximaal verhogen. Vervolgen past u de biedingen aan. U kunt handmatig de biedingen voor uw campagne of best presterende zoekwoorden verhogen.
Maar er is ook een andere optie. In Google Ads Manager kunt u een seizoensaanpassing doen om bod optimalisatie tijdens het evenement te verbeteren. Seizoensaanpassingen instrueren uw ROI-biedstrategieën (biedstrategieën die conversies en inkomsten optimaliseren) om tijdens deze promotieperiode specifieke aanpassingen uit te voeren.
Ben je benieuwd hoe het met uw huidige Google Ads-account gaat en waar u kunt groeien? Voer dan nu een gratis Google Adwords-scan in. Binnen enkele minuten ontvangt u praktische resultaten waarmee u direct aan de slag kunt.
Reacties
Loading…