in

Sennheiser presenteert ‘the future of audio’ tijdens IFA 2014

Podium voor lancering nieuwe productlijnen – Ook dit jaar is Sennheiser vertegenwoordigd op de IFA.

Sennheisers CEO’s Daniel en Andreas Sennheiser zijn in de komende editie international keynote speaker. Vanuit het onderwerp “Shaping the Future of Audio” schetsen zij een heldere visie over het voorop lopen in een continu veranderende markt. Op de Sennheiser stand presenteert het merk alle nieuwste innovaties zoals een gloednieuwe aanvulling op de MOMENTUM-lijn, een eigentijdse nieuwe urban headphone familie en de nieuwe serie in-ears.

Tijdens de jaarlijkse IFA International Keynotes, presenteren toonaangevende bedrijven hun visie op de actuele ontwikkelingen in de consumenten electronica. Daniel and Dr. Andreas Sennheiser vertellen hoe de innovatiecultuur bij het bedrijf leidt tot wereldwijde successen. Grote ontwikkelingen zijn de realisatie van de HD 800 en IE 800 en de innovatie in draadloze audio systemen. Dit combineert het familiebedrijf met gevoel: producten moeten sensationeel en prikkelend zijn en inspelen op latente behoeften.
De keynote vindt plaats op zaterdag 6 September 2014 om 14.00 uur op het IFA International Keynote podium in CityCube Berlin, hal A4/A5.

Innovatieve nieuwe CX serie
Na een periode van veel vraag naar full-size hoofdtelefoons ziet Sennheiser de markt voor in-ears weer groeien. Marktonderzoek van GfK bevestigt deze trend. Sennheiser speelt in op deze ontwikkeling met de nieuwe productlijn in-ears: de CX-serie. Tijdens de komende beurs kunnen bezoekers deze modellen uitproberen. Het compleet nieuwe akoestische design biedt een uitstekende helderheid in het gehele frequentiebereik. Het gaat om de modellen CX 1.00, CX, 2.00, CX 3.00 en CX 5.00. “IFA is wereldwijd de toonaangevende beurs voor consumenten elektronica, dat biedt ons de ideale mogelijkheid om onze innovatieve producten te presenteren. Sennheiser blijft uitstekende geluidservaring delen met haar klanten en distributiepartners”, aldus Daniel Sennheiser.

Verder ontdekken
De stand van Sennheiser in hal 1.2, standnummer 202 laat nog meer innovatie zien. Binnen Sennheisers lifestyle headphones wordt bijvoorbeeld de gloednieuwe aanvulling op de MOMENTUM-lijn gepresenteerd. De innovatiekracht van Sennheiser wordt extra onderstreept door Mogees, een nieuwe gadget. Bruno Zamborlin is ambassadeur van Sennheiser’s social video project ‘What’s your MOMENTUM?’ en heeft het apparaat ontwikkeld. Mogees verandert ieder aanraakbaar object in een uniek, krachtig muziekinstrument. Daarnaast verbreedt Sennheiser haar positie op de lifestyle markt met de introductie van een compleet nieuwe lijn urban hoofdtelefoons.

ErgoTraveller: comfort voor reizende laptopgebruikers

Acer breidt de flexibele 2-in-1 serie uit met nieuwe Aspire Switch 11