in

Veilig en plezierig geluid voor de kleintjes: JBL’s nieuwe Junior koptelefoon

JBL introduceert een nieuwe serie junior koptelefoons waarin comfort en veiligheid op een speelse manier samenkomen.

Speciaal voor de jonge luisteraars, lanceert JBL vijf nieuwe junior koptelefoons. De koptelefoons zijn niet alleen voorzien van de volgende generatie JBL Safe Sound, maar bieden ook instelbare limieten voor volume en speeltijd, inzage in activiteit, en een gepersonaliseerde countdown. Zo kunnen kinderen nu op een veilige én leuke manier genieten van JBL Sound, met de draadloze JBL Junior 470NC en JBL Junior 320BT.

Gehoorgezondheid voor kinderen staat centraal in het nieuwe JBL Junior-assortiment. Met nieuwe innovaties op het gebied van ouderlijk app-beheer gaat JBL Safe Sound verder dan alleen een volumebegrenzing van 85 dB. De nieuwe junior koptelefoons, verkrijgbaar in vijf levendige kleuren, zijn voorzien van nieuwe, grotere kindvriendelijke bedieningselementen. De koptelefoons combineren een helder, veilig geluid met comfort en duurzaamheid die de hele dag meegaan.

Kindveilig geluid, goedgekeurd door ouders

JBL Junior 470NC en JBL Junior 320BT bieden extra ouderlijk toezicht via de JBL Headphones-app. Zo stellen ouders het maximale volume en de luistertijd van de koptelefoon zelf in. Met ‘time-up’-herinneringen kunnen ouders zelfs hun eigen stem opnemen voor snelle meldingen aan hun kinderen.

Het bijhouden van luistertijd is nog nooit zo eenvoudig geweest. Met één tik in de app krijgen ouders real-time inzicht in het volume en de luistertijd van hun kind, evenals dagelijkse of wekelijkse rapporten over geluidsniveau en blootstellingstijd om veilige luistergewoonten aan te houden.
Kinderen genieten van JBL Safe Sound, zonder in te leveren op kwaliteit. De Active Noise Cancelling in de JBL Junior 470NC brengt kinderen in een geluidsbubbel, zodat storende geluiden worden buitengesloten en kinderen kunnen genieten van muziek en video’s op een nog lager volume.

“Bij JBL zetten we ons in voor innovatie, en dat geldt ook voor onze nieuwe JBL Junior-koptelefoons. Graag bieden we de volgende generatie JBL Safe Sound ook aan de jongste luisteraars, die hun persoonlijke audioreis beginnen. Met de geavanceerde ouderlijke controles via onze JBL Headphones-app creëren we een luisterervaring die zowel leuk als veilig is voor kinderen,” aldus Carsten Olesen, President Consumer Audio bij JBL.

Draadloze vrijheid

Ontworpen om zo draagbaar, duurzaam en comfortabel mogelijk te zijn, zijn de JBL Junior 470NC en 320BT compact, opvouwbaar en draadloos – perfect voor onderweg. Dankzij de langere batterijduur en snelle oplaadfunctie blijven kinderen extra lang vermaakt. Met tot wel 50 uur batterij voor zowel de JBL Junior 320BT als de JBL Junior 470NC zijn de koptelefoons ideaal voor lange autoritten of vliegreizen. Dankzij de multi-point verbinding kun je ook meerdere apparaten tegelijkertijd gebruiken en moeiteloos schakelen tussen verschillende Bluetooth-apparaten.

Bouwen aan creativiteit

Het plezier blijft niet bij de koptelefoons an sich. De nieuwe verpakking van de JBL Junior 470NC en 320BT is ontworpen om creativiteit te stimuleren en kan worden omgevormd tot een standaard voor telefoon of tablet. Bovendien kan de verpakking worden gepersonaliseerd met leuke stickers van personages en kleurrijke, opvallende letters.

Toch een bedrade optie?

Zowel de JBL Junior 470NC als de 320BT worden geleverd met een kabel voor extra flexibiliteit, mocht de batterij leeg raken. Daarnaast is er ook een bedrade versie van de JBL Junior 320* beschikbaar, met een ingebouwde maximale volumebeperking van 85 dB: het optimale veilige geluidsniveau voor kinderen.

De JBL Junior 470NC, JBL Junior 320BT en de JBL Junior 320 zijn geschikt voor kinderen van 3 tot 8 jaar en zijn nu verkrijgbaar voor respectievelijk €79,99, €49,99 en €29,99 via JBL.nl en bij geselecteerde retailers waaronder Coolblue en Bol.com.

*De JBL Junior 320 is niet compatibel met de JBL Headphones App.

Reacties

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Loading…

0

Onderzoek: 80% van de Nederlanders voelt zich bekeken tijdens online activiteiten

Bowers & Wilkins introduceert de nieuwe Pro-versie van de iconische Zeppelin