in

Word een meester in klantcontact met de training ‘Blije klanten blijven’

In de ETD draait alles om klanttevredenheid. Het is van groot belang dat klanten met een tevreden gevoel de deur uitlopen. Maar hoe zorg je ervoor dat je klanten op de juiste manier benadert en tevreden houdt? Met de GoodHabitz training ‘Blije klanten blijven’ leer je alle facetten van klantcontact. Wil jij ook leren hoe je de tevredenheid van jouw klanten kunt vergroten?

Ga naar de ETD Academy en volg de training! >>


Deel je mening en maak kans op een avondje film met popcorn voor twee!

Om ons aanbod nog beter af te stemmen op jouw behoefte horen we graag je mening. Wat maakt jouw werk aantrekkelijk? Wat motiveert je? Hoe werk jij het liefst aan je (persoonlijke) ontwikkeling?Laat het ons weten via onderstaande button en maak zo kans op een bioscoopavond voor twee personen.

Ga naar de vragenlijst >>

Reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Loading…

0

Ultraklein kaartje om duizend-en-een avonturen vast te leggen

Digital Cleanup Day: 4 redenen waarom jouw bedrijf een digitale schoonmaak nodig heeft (en wat het oplevert)