..
De jaarlijkse award-verkiezing richt zich op Nederlandse bedrijven die een flinke omzetgroei hebben laten zien. Hierbij wordt gekeken naar de cijfers van de laatste drie jaar, waarbij de kwaliteit van de groei ook een belangrijke rol speelt. Naast een omzetgroei van minimaal 10% moeten genomineerden beschikken over een duidelijke visie op groei. De groeicijfers worden gecheckt door een onafhankelijke accountant terwijl de kwalitatieve beoordeling gebaseerd is op het Port4Growth Groeimodel.
2moso groeide de afgelopen drie jaar stevig. Daarbij nam de omzet met meer dan 100% toe, groeide het team van twee naar tien medewerkers en kwam het aantal on- en offline verkooppunten uit boven de 200. René Knierim, oprichter en CEO van 2moso zegt hier over: “Goed nieuws wordt nooit vanzelfsprekend. We hebben de afgelopen jaren keihard met elkaar gewerkt om deze groei te verwezenlijken en zien deze nominatie als een bekroning op het werk. We hebben altijd vastgehouden aan onze visie dat je alleen continue groei kunt realiseren als je echt toegevoegde waarde levert aan je klanten. In ons geval hebben wij een goede neus ontwikkeld om in korte tijd zeer gewilde, nieuwe producten en merken in de markt te zetten. De merken vormen veelal een aanvulling op het bestaande assortiment van onze klanten waardoor ze de kans hebben een hoger rendement te realiseren.”