4DX brengt de bioscoopervaring naar een vierdimensionaal niveau. Bezoekers kijken niet alleen naar een film, maar leven erin. Bewegende stoelen en effecten zoals wind, regen, lichtflitsen en geur zorgen, in perfecte harmonie met de actie op het scherm, voor een ongekende ervaring.
De eerste Nederlandse 4DX bioscoopcommercials in het Jean Mineur Mediavision voorprogramma van Star Wars The Last Jedi worden in beide 4DX zalen vertoond.
Out of Home specialist Rapport, mediabureau Initiative, reclamebureau Steam en het Ministerie van Defensie zagen gelijk kansen voor de wervingscampagne voor vliegers. De speciale effecten versterken de boodschap in de commercial enorm. Ook voor de toekomst biedt 4DX mogelijkheden voor impactvolle Defensie campagnes.
De commercial voor de nieuwe Nissan Qashqai is de andere 4DX beleving. Mr. Brand, het nieuwe generatiebureau was gelijk enthousiast over deze innovatie en vond het een uitgelezen kans voor hun klant Nissan om de bioscoopbezoeker een ‘testrit’ in de nieuwe Nissan Qashqai te laten ervaren.
Reacties
Loading…