in

Disky verandert naam én huisstijl

Disky gaat voor een nieuwe look. Met de nieuwe huisstijl en de nieuwe naam Disky Entertainment wil het meer recht doen aan het brede scala van activiteiten.

Disky Entertainment richt zicht met haar activiteiten op de segmenten games, film & video, music, toys en cosmetics, met name gericht op de doelgroepen kids (6 – 12 jaar), medioren (35+) en senioren (50+).

Het imago en de presentatie van de nieuwe huisstijl zijn aangepast aan de realiteit van vandaag, volgens CEO Feike Dijkstra. Het bedrijf wil zich tot internationale uitgever en distributeur van mediagedreven entertainmentconcepten en -producten sterker gaan profileren. Het nieuwe logo is onderdeel van deze nieuwe gedachte en is gebaseerd op het origineel, maar is uitgebreid tot een driedimensionaal beeldmerk. Hiermee moet volgens Disky de nadruk worden gelegd op de diverse platformen strategie, zoals internet, mobiel, consoles en boeken. De rode bal in het logo staat voor constante ontwikkeling en dynamiek. De ringen moeten de relatie symboliseren van Disky Entertainment met haar productgroepen en partners.

Naast de introductie van de nieuwe naam en huisstijl heeft Disky Entertainment tevens haar website volledig aangepast aan het nieuwe uiterlijk.

Nederlandse deelnemers WCG 2007 bekend

NLCW stunt met Dries