in

Nieuwe stijl voor Telfort winkels

Telfort presenteert de nieuwe huisstijl en merkcampagne. Een zestal kleuren, ronde vormen en aansprekende fotografie kenmerken deze nieuwe uitstraling. Het logo is aangepast en aangevuld met de slogan ‘Telfort werkt in je voordeel’. Deze visuele kenmerken zijn terug te zien in de 36 winkels van Telfort.

De nieuwe huisstijl en merkcampagne worden ook doorgevoerd in de Telfort winkels, die een metamorfose ondergaan. De winkelinrichting wordt kleurrijk en aansprekend. Ook wordt er bekeken hoe de winkels zo logisch mogelijk kunnen worden ingedeeld, zodat klanten in één oogopslag zien waar ze aan toe zijn.

Sander Gielen, Directeur Marketing Telfort, legt uit: ‘We vinden het belangrijk dat onze uitstraling klanten een goed gevoel geeft, dat klanten zich in onze winkels thuis voelen en dat ze weten waar we voor staan. Dat doen we met deze aansprekende, warme huisstijl en nieuwe merkcampagne.’
 
De huisstijl is terug te zien op de vernieuwde Telfort website, in de Telfort winkels, reclamecampagne, advertenties, folders en verpakkingen.

Consumenten kiezen voor Mede8er mediaspeler

Sony lanceert draagbare speaker dock voor iPod/iPhone