in

Ondanks NEE/NEE sticker toch bij de klant op de (muis)mat

De reclamefolder blijft een zeer geschikte manier om mogelijke klanten op de hoogte te brengen van aanbiedingen en producten. En de folder wordt nog steeds gewaardeerd.

Uit onderzoek van GfK blijkt dat bijna 50% van de Nederlanders de wekelijkse aanbiedingen uit de folder leest. Echter, het geweten speelt steeds meer parten bij de milieubewuste consument en het aantal NEE/NEE en JA/NEE stickers neemt toe. Reclamefolder.nl biedt uitkomst voor zowel de kritische consument als de retailer die zijn aanbiedingen wil delen; reclamefolders online. De site bestaat al ruim 5 jaar en onderging deze week een metamorfose om de gebruikers, zowel de consument als de retailer, nog beter te bedienen.
Met maandelijks anderhalf miljoen unieke bezoekers is Reclamefolder.nl het grootste online folderplatform van Nederland en daarmee marktleider op het gebied van online winkelaanbiedingen. Op Reclamefolder.nl worden folders van diverse landelijke en regionale retailers overzichtelijk en aantrekkelijk digitaal gepresenteerd. Met de vernieuwde site biedt het platform verschillende nieuwe functionaliteiten om de consument, maar ook de retailer nog beter te bedienen. Zo is er uitbreiding van de presentatiemogelijkheden van specifieke producten waarmee de klant nog beter geïnformeerd kan worden. En doordat bezoekers op woonplaats kunnen zoeken kunnen retailers eenvoudig met banners en tipvermeldingen adverteren in hun eigen regio.
Voor de consument levert de vernieuwde site ook enkele aanvullende voordelen. Voor hen is het nu mogelijk op woonplaats te zoeken en op product. Consumenten kunnen zo eenvoudig bekijken welke retailers bij hen in de buurt bijvoorbeeld waterkokers of horloges verkopen en blijven ook op de hoogte van de aanbiedingen van die kleine regionale retailer.

SanDisk’s geheugenkaart door PCM uitgeroepen tot winnaar

Nieuwe 27” Philips LED PowerSensor-monitor