“We zien dat onze klanten hun smartphone steeds meer gebruiken voor
email en surfen op het internet, en BlackBerry smartphones zijn daar
veruit de meest populaire smartphone voor”, aldus Herwin van der Kamp,
directeur consumentenmarkt Tele2. “De toevoeging van BlackBerry
smartphones aan ons assortiment laat zien dat wij altijd de beste deal
willen leveren, bestaande uit een lage prijs en het toestel dat de klant
wenst. ”
De lancering van de BlackBerry oplossing is een belangrijk onderdeel van
Tele2’s groeistrategie, in navolging van de verwerving van een licentie
voor 2,6 GHz frequentie in april 20110 en de lancering van het eerste
4G netwerk in Nederland drie maanden later. Voor het bouwen van een
kostenefficiënt netwerk zijn ook lage frequenties nodig en daarom maakt
Tele2 zich er nu hard voor dat deze twee nieuwkomers een beschermde
status krijgen bij de mobiele veiling van 800, 900 en 1800 MHz in 2012.
Op korte termijn komen de BlackBerry smartphones ook beschikbaar in combinatie met een Tele2 Zakelijk abonnement.
in DigiNews