in

Digitailing en Metro slaan handen ineen

Vakblad Digitailing en dagblad Metro hebben hun handen ineen geslagen om de retail een boost te geven.

Wat gaat er gebeuren:
Er komt een samenwerking tussen Digitailing en dagblad Metro om de multimediabranche een boost te geven.
Dit gaat gerealiseerd worden door een breed publiek te transformeren tot potentiële klant, namelijk doordat dagblad Metro zich focust op de consument en Digitailing zich richt op de tussenhandel. Op deze manier sla je als participant twee vliegen in één klap.

Wanneer men deelneemt aan dit concept, geniet men van maximale exposure.
Zo worden er ruim 1.705.000 eindgebruikers en ongeveer 25.000 verkopers van de tussenhandel bereikt.
Redactioneel zal er in onderling overleg aandacht worden besteed in beide media. Denk aan een interview, Q&A, review, etc.

De editie zal op 22 september 2011 verschijnen!

Neem voor meer informatie contact op met wout@digitailing.nl

Klik hier voor meer informatie

De beste Call of Duty-speler wint miljoen dollar

Septemberreleases Warner Home Video