in

ACCO Brands breidt cashbackacties uit

Na het succes van de unieke, gecombineerde buy&try – en cashbackactie van april, is ACCO Brands verheugd om een nieuwe cashbackactie aan te bieden voor een serie Rexel papiervernietigers en GBC lamineermachines.

Vanaf 1 september kunnen klanten voor bepaalde modellen tot € 85,- rechtstreeks terugvragen aan ACCO Brands.

Omdat 81% van de mensen tegenwoordig onderzoek doen om de beste koop te vinden, is deze promotieactie gericht op het stimuleren van de hogere segmenten in de verschillende productseries. De cashbackactie loopt van september tot december 2016 en helpt verkopers om de omzet te verhogen zonder afbreuk te doen aan de prijspunten.

Modellen van Rexel Auto Feed, Rexel Mercury Jam Free papiervernietigers en GBC Fusion lamineermachines maken allemaal deel uit van de promotieactie. Klanten hoeven alleen maar een actieproduct te kopen, naar een speciale website te gaan om een account aan te maken en het geld wordt binnen vijf werkdagen rechtstreeks overgemaakt op hun bankrekening. Het volledig geautomatiseerde online platform verwerkt alle elementen van de promotie op efficiënte wijze.

ACCO Brands is wereldwijd de nummer één leverancier van merkproducten voor kantoor met een sterk verleden als het gaat om de ontwikkeling van toonaangevende technologie. De focus van het merk op het verhogen van de productiviteit op de werkplek heeft geleid tot de introductie van de eerste papiervernietiger met automatische invoer in 2008. Deze machines zijn 98% sneller dan traditionele papiervernietigers met handmatige invoer en kunnen leiden tot productiviteitsbesparingen van 20.000 €- per jaar voor grote bedrijven.

Rexel Mercury papiervernietigers zijn ideaal voor algemeen gebruik op kantoor en zijn voorzien van een antiblokkeringstechnologie met continue detectie om papierstoringen te voorkomen. Dit bespaart niet alleen tijd, maar neemt ook de grootste frustraties weg bij de gebruikers.

GBC Fusion lamineermachines garanderen een perfect resultaat al direct bij de eerste keer en dat 2x zo snel als andere machines. Ze zijn ideaal voor frequent thuis- of kantoorgebruik.

Chris Gaskell, Senior Director Channel and Brand Marketing van ACCO Brands Europe, zegt: “Deze promotieactie is een vervolg op het ongelofelijk succesvolle combinatie-aanbod dat we eerder dit jaar introduceerden. We zijn vastbesloten om verkopers te helpen hun marges te behouden en hun winst te verhogen met onze toonaangevende kantoormachines.

“Door de uitbreiding van de geldterugactie met Rexel Mercury papiervernietigers en GBC Fusion lamineermachines hebben de verkopers nog meer kans om te profiteren van de actie die rechtstreeks door ACCO Brands wordt gefinancierd.

“Uiteindelijk is ons doel om verkopers te ondersteunen door een hogere omzet te behalen en klanten te stimuleren om te kiezen voor machines met krachtigere specificaties. We waarderen de relatie die ACCO Brands heeft met verkopers van kantoorproducten in heel Europa en hopen dat dit fantastische initiatief aantrekkelijk is voor iedereen.”

Canon’s stijlvolle en compacte drie-in-een printers voor thuis

Lucille Werner is voor een dag weer quizmaster