in

ALSO gaat stunten met Nitro Circus!

ALSO Nederland B.V. start op 1 oktober met de Nitro Circus campagne.

Van dinsdag 1 oktober tot en met vrijdag 30 november ontvangen resellers STUNT punten op het hele assortiment bij ALSO. Met de STUNT punten sparen de resellers voor hun eigen VIP toegangsticket voor het Exclusive Partner Event 2013 2. 0 op 3 december. Op de unieke VIP locatie van de Ziggo Dome in Amsterdam kunnen de gasten van ALSO genieten van een diner en het stunt spektakel Nitro Circus Live. Maar liefst 40 van ’s werelds grootse atleten in freestyle motorcross, BMX en skate zullen hun grootste en gekste trucs uitvoeren. Na het grote succes van de afgelopen events belooft ook het inmiddels vierde Exclusive Partner Event van ALSO een groot spektakel te worden.

Dominick Joosten, Marketing & E-Business manager bij ALSO: ‘’Na het succes van ons Exclusive Partner Event in de Crazy Piano’s in Scheveningen, hebben wij nu weer een zeer unieke locatie gevonden voor onze winter editie van dit inmiddels legendarisch ICT event. ALSO gaat dan ook Stuntend het jaar uit! Nadat al onze vendoren en klanten hebben kunnen profiteren van de Stunt aanbiedingen, kunnen zij persoonlijk in contact komen met de mensen achter ALSO en de merken die wij vertegenwoordigen. Dit doen wij niet zomaar op een locatie. Het nieuwe Ziggo Dome in Amsterdam zal huis geven aan deze VIP treatment waarbij het team van Travis Pastrana ons gaan trakteren op een ongekend stunt spektakel, een show die je niet mag missen!’’

Aan deze campagne doen alle fabrikanten van ALSO mee: Acer, AmacroX, ASUS, Buffalo, Club 3D, Corsair, Eminent, Epson, Evercase, G Data, HDI Dune, HGST, iiyama, Intel, Inwin, LG, Linksys, Lite-On, Logitech, Mede8er, MEDION, Microsoft, MSI, NETGEAR, Symantec, Panda Security, PNY, Popcorn Hour, Samsung, Seagate, Toshiba, Transcend, Wacom en Western Digital.

Klik hier voor de Nitro Circus Campagne website.

EM4585 Concurrent Dual Band Gigabit Router

Nieuwe Nederlands merk ‘Whoop’ presenteert Smartphone