in

ALSO Nederland lanceert loyaliteitsprogramma

Vanaf maandag 19 september zal ALSO Nederland starten met een loyaliteitsprogramma voor haar klanten.

Het loyaliteitsprogramma van ALSO Nederland, genaamd ALSO Favorites, geeft klanten de mogelijkheid om bij het behalen van een persoonlijk omzettarget op een specifiek merk, punten te sparen voor diverse cadeaus.

ALSO International, sinds 2015 onderdeel van ALSO Holding, heeft al enkele jaren een identiek spaarsysteem en behaalt hier veel succes mee bij haar klanten en leveranciers. Voor ALSO Nederland is het een logische stap geweest deze succesformule te kopiëren en nu bij haar klanten te introduceren.

“ALSO Favorites is een loyaliteitsprogramma voor zowel kleine als grotere klanten. Iedere klant krijgt zijn persoonlijke target, waardoor het uitdagend, maar haalbaar is voor iedereen. ALSO Nederland staat voor ‘persoonlijk en flexibel’, een dergelijk spaarsysteem sluit hier wat ons betreft perfect op aan”, aldus Jaap van Leeuwen, Director Marketing & Sales.
Bovendien, Nederland is een spaarland. Uit onderzoek blijkt dat ruim zeven op de tien Nederlanders gebruik maakt van spaarsystemen. ALSO Nederland verwacht dan ook dat ALSO Favorites zeker in de smaak zal vallen bij haar klanten.

Advertenties in Europa goed voor 68 procent van website traffic

Nikon maakt KeyMission serie compleet met twee nieuwe actiecamera’s