Na het volgen van enkele stappen kan een klant van ASUS volledige restitutie ontvangen van de betaalde productprijs in het geval van een technisch mankement én na reparatie blijft het product in bezit van de klant.
Ivilina Boneva, Marketing Manager Benelux bij ASUS: “Het zit in het DNA van ASUS om te streven naar de allerbeste kwaliteit. Om consumenten nóg meer zekerheid te bieden bij de aanschaf van een ASUS-product hebben we opnieuw een betrouwbaarheidsprogramma voor onze laptops in het leven geroepen. Hiermee kunnen we onze klanten 100% zekerheid geven.”
Om deel te nemen aan het betrouwbaarheidsprogramma, volgen klanten de volgende stappen:
- Koop binnen de actieperiode een in aanmerking komend ASUS-product. De in aanmerking komende producten zijn alle nieuwe (niet opgeknapte of tweedehands) laptops van het
- ASUS-merk (inclusief converteerbare laptops, 2-in-1- laptops en chromebooks) die in de afgelopen 2 jaar zijn vervaardigd.
- Het product dient geregistreerd te worden binnen 15 dagen na de aankoopdatum op https://asusreliability.com/
- Als er in het ASUS-product een technisch mankement optreedt en het product binnen 8 en 365 dagen na de aankoopdatum is gerepareerd, kan de koper een volledige restitutie van de aankoopprijs aanvragen.
- Het technisch mankement kan worden gemeld via de technische ondersteuningswebsite van ASUS.
Het betrouwbaarheidsprogramma gaat per direct van kracht en is van toepassing op alle laptops van ASUS die in de Benelux verkocht worden tot eind januari 2020.
Reacties
Loading…