in

Casio lanceert nieuw Digitale Signage-concept

Winkeleigenaars trekken met nieuw concept nieuwe klanten en stimuleren herhalingsbezoeken — Casio introduceert Casio Signage, een nieuw reclamemiddel voor retail en een opmerkelijk concept voor retailers die de etalage of winkelvloer voor bezoekers aantrekkelijker willen maken. Casio Signage geeft winkeleigenaren een krachtige en innovatieve voorsprong op hun concurrentie door meer nieuwe en bestaande klanten naar de winkel te trekken.

..

Etalagereclame heeft als doel de aandacht van klanten te trekken. Het moet voor hen interessant en relevant genoeg zijn om naar binnen te gaan. Casio Signage benadert dit op een geheel nieuwe manier. Het combineert de kracht van de etalage en cloud-diensten met als doel het binnenhalen van nieuwe klanten en het stimuleren van herhalingsbezoeken.
 
Casio Signage is een opvallend etalagereclameconcept dat de aandacht trekt van voorbijgangers. Dat gebeurt aan de hand van een virtuele persoon of figuur die via een scherm tegen hen praat. Het scherm zelf heeft de vorm van de persoon of een figuur. Retailers kiezen zelf voor een figuur dat het beste past bij hun winkel. Het uiterlijk en de stem van de persoon of het karakter zijn eenvoudig te wijzigen, zodat terugkerende bezoekers elke keer iets nieuws kunnen zien en horen. Casio Signage is daarnaast zeer compact en vereist nauwelijks installatiewerkzaamheden. Hierdoor is het eenvoudig te plaatsen in de winkel. Het biedt ondersteuning voor meerdere talen en bevat een lichtbron met een levensduur van 20.000 uur.

Dankzij de koppeling met innovatieve cloud-diensten – denk aan digitale kortingsbonnen – hebben winkels met Casio Signage een stap vóór op de concurrentie.
 
Belangrijkste kenmerken van Casio Signage
 
·         Realistische beelden trekken de aandacht van voorbijgangers en klanten.
Het scherm zelf heeft de vorm van een karakter of persoon en praat tegen potentiële winkelbezoekers om hun aandacht te trekken en ze uit te nodigen naar binnen te komen.
·         Content om de aandacht van terugkerende bezoekers vast te houden.
Retailers voorzien Casio eenvoudig van een plaatje en tekst. Casio animeert deze afbeelding en voegt een stem toe. Er is voor winkels geen videobewerking nodig. Hierdoor is het makkelijk om de animatie aan te passen en terugkerende bezoekers geboeid te houden.
·         Dankzij de compacte afmetingen is de reclame vrijwel overal in de winkel te plaatsen.
De afmetingen zijn 475 bij 535 millimeter. Er zijn geen installatiewerkzaamheden nodig.
·         Ondersteuning voor meerdere talen.
Beschikbare talen zijn onder meer Engels, Chinees, Koreaans en Spaans. Klanten kiezen zelf welke taal ze willen horen.
·         Cloud-diensten bieden unieke kansen voor retailpromotie.
Casio voorziet klanten van cloud-diensten, zoals digitale kortingsbonnen voor klanten met smartphone.
·         Langdurige lichtbron.
De state-of-the-art Laser-LED Hybrid Light Source van Casio biedt een levensduur van circa 20.000 uur.

Belkin brengt LifeProof-accessoires voor volledige bescherming van smartphones en tablets naar Europa

Philips Gioco Ambiglow-monitor wint prestigieuze iF design award