DigiGames reviews

Oktober gaat een maand worden met gamereleases om van te smullen, Middle Earth: Shadow of Mordor en Sherlock Holmes Crimes & Punishments zijn daar de eerste van.

Middle Earth: Shadow of Mordor

Middle-earth: Shadow of Mordor biedt een dynamische game omgeving waar spelers, gedreven door wraak, Mordor naar hun hand zetten. De game begint in de nacht dat Sauron terugkeert naar Mordor en zijn Black Captains op brute wijze de Rangers van de Black Gate executeren. Spelers nemen de rol aan van Talion, een ranger die deze nacht zijn leven, zijn familie en alles wat hij lief heeft verliest. Uit de dood herrezen door de mysterieuze Spirit of Vengeance begint Talion aan een lange reis op zoek naar vergelding. Tijdens Talions tocht ontrafelen spelers het mysterie van de geest die hem in zijn macht heeft, ontdekken zij de oorsprong van de ‘Rings of Power’ en confronteren zij de ultieme vijand.

Platforms: PC, PS3, XBOX 360, XBOX ONE, PS4
Lees hier een complete review!

Sherlock Holmes Crimes & Punishments

Crimes & Punishments markeert het belangrijkste hoofdstuk in de Sherlock Holmes serie. Het besluit van Frogwares studios om over te gaan van hun eigen engine naar de Epic Unreal Engine 3 zorgt voor een rijkere, meer meeslepende en gedetailleerde rendering van zowel de omgeving als de personages. Maar de verandering van de game engine heeft niet alleen de graphics verbeterd, nieuwe onderzoekstechnieken zijn ontwikkeld en de game biedt nu tot 14 gamemechanieken. De nieuwe gamemechanieken geven de speler het gevoel dat hij Sherlock Holmes is, vanaf de opening van ieder van de zes onderzoeken tot de arrestatie van de daders en de morele dilemma’s van de spelers. Spelers kunnen de ongelooflijke gaven en talenten waar Sherlock zo bekend om staat gebruiken, zoals zijn capaciteit om de details van een individu te raden door ze simpelweg te observeren, of het reconstrueren van een gebeurtenis in het verleden door het bestuderen van de belangrijkste kenmerken van een plaats delict.

Lees hier een complete review!

Plantronics komt met nieuwe headsets voor slimmere klantinteracties

Bigben Interactive en Studio 100 sluiten langlopende licentiedeal