in

Drie nieuwe designs van Canyon

Net op tijd voor de back-to-school periode kondigt Canyon (dat o.a. tassen, koptelefoons en laptopcovers maakt) drie nieuwe zomerlijnen in haar accessoire-assortiment aan. Volgens Canyon zijn de drie stijlen geselecteerd op basis van positieve feedback van consumenten. Ze zijn in ieder geval opvallend in de schappen.

Geert van Dijk, VP Sales & Marketing bij Canyon: We kunnen ons op
een fantastische manier profileren en opvallen in de markt door ons te
focusen op design. Deze nieuwe edities zijn pas het begin. We zijn vast
van plan om van 2011 ons creatiefste jaar tot nu toe te maken.

Allereerst is er de serie “Rising sun”, geinspireerd op het oude Japan.
Vijf procent van de opbrengst van deze serie gaat naar hulpfondsen voor
de wederopbouw in Japan na de aardbeving en tsunami. Niet alleen een
cool design, maar ook een sociaal design dus.
Stripes sluit volgens Canyon aan bij de modetrends op de catwalks. Uw
redactie is niet modegevoelig genoeg om dit design op waarde te
beoordelen, maar de vrolijke strepen zijn in ieder geval lekker zomers.
Ook wat waard.
X-Rays is bij uitstek de geestigste van de nieuwe series: het design
laat zien wat er allemaal ín het product zit, alsof je een röntgenfoto
bekijkt. Origineel idee.

De nieuwe serie is over enkele weken bechikbaar.

Dell workstations: voor professionals

AMD introduceert snelste quadcore CPU