..
Klanttevredenheid is belangrijker dan ooit, maar klanten worden ook steeds veeleisender en zijn door de transparantie op internet steeds beter geïnformeerd. De makers van Picqer zagen in dat veel middelgrote ondernemers wel beseffen hoe belangrijk efficiënt voorraadbeheer is, maar dat zij geen tijd of geld hebben om te investeren in dure software of nieuwe werknemers.
Slim
Het intelligente systeem werkt veilig vanuit de cloud en zorgt ervoor dat gebruikers altijd en overal met Picqer kunnen werken. Zo kunnen zij onderweg op hun laptop, tablet of telefoon altijd met Picqer werken. Het systeem is zo ontworpen dat kennis van logistiek management niet nodig is. Picqer heeft zelfs geen handleiding en is intuïtief te gebruiken. Picqer Team, ontwerpers en bedenkers van software zonder handleiding
Simpel
Waar bestaande systemen moeten worden geïnstalleerd op een eigen server die onderhouden moet worden en eenvoudig kan uitvallen, heb je bij Picqer één simpel online abonnement. Een computer of tablet met internet is alles dat je nodig hebt. De rest gaat vanzelf.
Service
Picqer wordt in oktober 2012 gelanceerd, maar het is nu al mogelijk om Picqer te proberen. Aanmelden voor Picqer kan via picqer.com. Ondernemers betalen na de lancering een vast bedrag van € 150 per maand en kunnen zowel online als persoonlijk contact opnemen met Picqer.