in

Effectief communiceren met het beeldscherm

Op donderdag 9 juni a.s. organiseert brancheorganisatie DiSiN een cursus ‘Effectief Communiceren met het Beeldscherm’ – Tijdens deze cursus neemt u een ‘deep-dive’ in de wereld van beeldschermcommunicatie.

Na afloop van de cursus heeft u inzicht in de markt, de technieken en de interactieve mogelijkheden. U kunt strategische keuzes maken en het beeldscherm harder en beter voor uzelf of uw klant laten werken.
De cursusopzet bestaat uit een mix van techniek – marketing en sales.

In een korte 1 daagse cursus ontdekt u dat er uit goede beeldschermcommunicatie veel meer te behalen is.

Voor wie?
Deze ‘deep-dive’ in beeldschermcommunicatie is een must voor medewerkers op directie nivo, sales nivo en marketing nivo. Ook is deze cursus uitermate geschikt voor medewerkers van communicatie- en mediaburo’s. Zeker aanbevolen voor allen die professioneel betrokken zijn bij beeldschermcommunicatie.
Voor professionals die het onderste uit de kan willen halen.

Beeldschermcommunicatie (Digital Out of Home – DOOH ) verschuift van een standaard passief medium naar een innovatief, creatief en flexiebel kanaal. Met de komst van nieuwe technieken zoals touch, touchless, swipe, online, mobile, QR, Augmented Reality, gezichtsherkenning etc. ontstaat interactie en dus actieve sturing.
Deze verschuiving maakt dit systeem steeds krachtiger, waardevoller en enorm breed inzetbaar.

Haal meer uit het beeldscherm
Deze cursus gaat over de interactie tussen de mens en het beeldscherm

De cursus is interactief, zal doorspekt zijn met voorbeelden, foto’s en video’s en wordt gegeven op de Beeckestijn Business School in Amersfoort.

Aanmelding en meer informatie op www.digitalsignagetraining.nl

Media Markt gaat vakanties verkopen

Samsung maakt 10 genomineerden ‘Beste VR-idee’ van Nederland bekend