in

ElectronicPartner lanceert online serviceplatform Service Partner

Recentelijk heeft ElectronicPartner een nieuw middel in de markt gezet waarmee ze al haar aangesloten ondernemers helpt om extra rendement te generen;

het online serviceplatform nl” target=”_blank”>www.servicepartner.nl. Middels dit platform kan een consument die op zoek is naar service een betrouwbare partij bij hem in de buurt vinden. Aangeboden services zijn onder andere reparatie, installatie en inbouw. Het doel van het platform is om het contact tussen (nieuwe) klanten en ondernemers te bewerkstelligen. Wanneer dit is gebeurd, mag een ondernemer zelf bepalen of hij een klus wil uitvoeren én tegen welk tarief.

Services staan centraal CEO Benelux Evert C. Meeuwissen: “We zijn altijd op zoek naar nieuwe initiatieven waarmee we onze ondernemers kunnen ondersteunen. Hierbij ligt vrijwel altijd de focus op de verkoop van producten, omdat dit de core business van onze organisatie is. Echter, onze ondernemers staan bekend om de goede services die ze verlenen. Ook ná een verkoop. Deze services hebben we nu centraal gezet en vermarkt, zodat we deze ook separaat kunnen aanbieden aan alle consumenten van Nederland. Online onderzoek heeft namelijk aangetoond dat hier een grote behoefte aan is.” Aan servicepartner.nl kunnen alle aangesloten ondernemers van ElectronicPartner deelnemen. De organisatie is verantwoordelijk voor het onderhoud, beheer en de marketing van de website. “Om deze site tot een succes te maken, is een uitgekiende online marketingstrategie van wezenlijk belang. We hebben een nieuwe medewerker aangetrokken die verantwoordelijk is voor een goede combinatie van SEO & SEA, zodat we altijd als eerste worden gevonden. Uiteindelijk willen we dat elke consument die op zoek is naar service terecht komt bij een ondernemer van ElectronicPartner” aldus Evert C. Meeuwissen.

Totaaloplossing consument Een consument die op servicepartner.nl komt, kan zelf bepalen of deze eerst een prijsindicatie wil voor de te verlenen service of dat deze direct zelf contact opneemt met een ondernemer. Middels persoonlijke profielpagina’s en reviews hebben ondernemers de mogelijkheid om zichzelf te onderscheiden.

Naast services worden ook nieuwe producten aangeboden middels een webshopmodule. Dit is echter secundair. Het idee hierachter is dat niet elk product gerepareerd kan worden. Wanneer dit niet mogelijk is, ziet een consument meteen dat een ondernemer ook een nieuw product kan leveren. Hiermee wordt een totaaloplossing aan de consument geboden.

Jabra On Tour: de headset-roadshow van 2014

De ware schoonheid zit ‘m in de details