Expert is hiermee wel opnieuw het Klantvriendelijkste bedrijf van Nederland 2013 geworden in home-elektronica. Dit jaar werd voor het zevende achtereenvolgende jaar het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland bekendgemaakt. Aan de bekendmaking is een onderzoek onder 2.500 consumenten voorafgegaan, waarbij het thema ‘oprechte betrokkenheid’ was.
Expert begrijpt ‘t
Beste Service, Persoonlijk Advies en Vertrouwd Dichtbij zijn de merkwaarden van Expert. Expert voegt waarde toe aan producten, waarbij persoonlijk contact met de klant cruciaal is en centraal staat. Eind vorig jaar heeft Expert extra geïnvesteerd in het merk Expert en is de nieuwe pay-off ‘Expert, begrijpt ‘t’ gelanceerd. Expert laat hiermee zien dat het gaat om wat het product voor de klant doet, niet wat het kan. Met ruim 150 winkels door heel Nederland, versterkt door een website en een webshop, is Expert altijd Vertrouwd Dichtbij. De Expertondernemer kent en begrijpt z’n klant. Vanaf de eerste minuut helpt hij de klant alle ‘gedoe’ rond de aankoop te omzeilen. ‘Oprechte betrokkenheid’ is duidelijk vanzelfsprekend voor elektronicaformule Expert. Ook dit jaar worden de inspanningen van Expert weer hoog gewaardeerd door de consument en zorgde dit voor een welverdiende zevende plaats.
Super Sterren Deals
De afgelopen weken liet Expert al flink van zich horen met haar Super Sterren Deals. De consument kan korting knippen op verschillende super merken. Zo kan de consument zijn eigen Super Sterren Deal maken. Volgens Expert is de actie een groot succes en is er veel extra traffic in de winkels. De actie Super Sterren Deals is alleen nog deze week geldig in alle Expertwinkels.