in

Expert neemt landelijk service en garantie over van Scheer & Foppen

Expert gaat, met toestemming van de curator, klanten van de failliete winkelketen Scheer & Foppen en de webwinkels Bobshop en Internetshop helpen.

Klanten die een verlengde garantie hebben afgesloten op hun gekochte producten, worden overgenomen door Expert. Ook zal Expert de afhandeling van alle standaard service- en garantieverplichtingen van de failliete winkelketen overnemen. Klanten die producten ter reparatie hebben aangeboden, en hier nu niet de beschikking over hebben, zullen ook door Expert worden afgehandeld. Doordat Expert samenwerkt met dezelfde aftersales partner kan deze service geboden worden.

Al bijna vijftig jaar is Expert een vertrouwde elektronicaformule in Nederland. Expert heeft service hoog in het vaandel staan en gaat de klanten van Scheer & Foppen helpen. Klanten die bij Scheer & Foppen, Bobshop.nl en Internetshop.nl een product hebben gekocht, kunnen voor vragen en eventuele reparaties terecht op www.expert.nl en bij alle Expert­winkels in Nederland.

Eén van de grootste
Expert behoort tot de top 3 sterkste formules in de home-elektronicabranche. De klantgerichte vakspeciaalzaak onderscheidt zich met drie formulepijlers: Beste Service, Persoonlijk Advies en Vertrouwd Dichtbij. Het zit in het DNA van Expert om klanten blij te maken. Met 140 winkels door heel Nederland en www.expert.nl als verlengstuk van de lokale winkel profiteert de klant van alle voordelen van online winkelen, versterkt door het lokale ondernemerschap en de kracht van Expert. Of de klant nu offline of online koopt: de klant ervaart altijd dezelfde service van de lokale winkel.

DigiTest: De Doro 8031 – Volwaardige smartphone voor senioren

Smart Home: Ben jij klaar voor de toekomst?