in

Gamen brengt interactieve tv naar een hoger level

Jelle Kruis, voormalig MD Electronic Arts Benelux en VP Activision Europe, en RocketCom gaan hun krachten bundelen.  Gezamenlijk zetten ze komend jaar een nieuw en fris tv-concept neer dat volledig in het teken staat van gamen. Het project, the Gamebuddy, zal iedere gamer aanspreken en blijven boeien.

..

Het Nationaal Gaming Onderzoek 2012, uitgevoerd door Newzoo toont aan dat Nederland 8 miljoen gamers telt, zowel mannen als vrouwen. Zij gamen bijvoorbeeld op hun PC, console, tablet of mobiele telefoon, en de snelle opkomst van tablets en smartphones zal deze groep alleen maar groter maken. Reden genoeg om een fantastisch platform in de markt te zetten. De jarenlange ervaring van Jelle Kruis in de gaming wereld is hét startpunt voor de juiste exposure.

Groot bereik door uniek concept
The Game Buddy is uniek vanwege zijn brede doelgroep, het spreekt zowel de casual als de hardcore gamer aan. Binnen de dynamiek van het programma komen de verschillende elementen van gaming aan bod en zullen gasten wekelijks de strijd met elkaar aan gaan. Het programma wordt ondersteund door een interactief platform, waar de gamer 24/7 terecht kan voor meer informatie, nieuwe games en winacties.
Een aantal grote Nederlandse en buitenlandse partijen hebben interesse getoond om zowel het tv-programma alsook de interactieve website te ondersteunen. De partijen gaan nu op korte termijn gespreken met de zenders aan om hierin de juiste partner te vinden en het concept uit te rollen.

Bron: rocketcom.nl

Logitech introduceert toetsenbord voor verbinden met verschillende platforms

Solo, duet of tegen elkaar zingen