Deze maand is daar het reparatieformulier voor servicebedrijven aan toegevoegd. Hier was vraag naar, vooral omdat er servicebedrijven zijn die nu zonder werken of omdat het huidige formulier aan actualisering toe was.
In het nieuwe formulier komen natuurlijk alle voor het reparatieproces noodzakelijke onderdelen puntsgewijze aan bod. Specifieke aandacht is er daarbij voor het onderdeel back-up. De praktijk wijst uit dat veel consumenten er niet bij stilstaan dat een actuele back-up een noodzaak is, zeker als het apparaat voor reparatie worden aangeboden, omdat dan de kans bestaat dat tijdens de herstelwerkzaamheden data verloren gaat. Gebeurt dat ook daadwerkelijk, dan leidt dat niet zelden tot een discussie tussen klant en reparateur.
Vandaar dat hier op het reparatieformulier uitgebreid aandacht aan wordt besteed. Zo wordt er nadrukkelijk gevraagd of de klant zelf een back-up heeft gemaakt, of dat het reparatiebedrijf dit moet doen, waarbij ook wordt aangeboden dit op een aparte gegevensdrager te doen, hetgeen de reparateur weer een verkoopkans biedt dergelijke producten (usb-sticks, harde schijven e.d.) te verkopen.
Voor meer informatie neem contact met ons op via 088-7730073 of kijk op onze website www.ictwaarborg.nl.