..
Op Klachtenkompas.nl staan meer dan 540 klachten over Playmasters, waarvan het bedrijf een deel heeft opgelost. Daarmee staat de webwinkel op de tweede plaats van bedrijven met de meeste klachten. Dit is extra opvallend volgens de bond omdat de andere bedrijven in de top tien landelijke bedrijven zijn met een veel groter klantenbestand. Omdat het aantal klachten over Playmasters blijft toenemen, heeft de Consumentenbond dit bij de webwinkel aangekaart.
De communicatie met de webwinkel verloopt echter moeizaam. Playmasters wil niet in gesprek met de Consumentenbond, maar liet schriftelijk weten dat de problemen door een toeleverancier worden veroorzaakt en dat zij hun best doen de klachten zo goed mogelijk af te handelen.
Niet alleen bij de Klachtenkompas staan veel opmerkingen, ook bij Kieskeurig.nl regent het klachten: ‘Klantenservice gebeld, maar dat is een callcenter die (…) alleen berichten aanneemt en vervolgens een mailtje stuurt naar het bedrijf. Zij hebben zelf geen contact met het bedrijf, dus kunnen ook in geen enkel geval jouw klacht oplossen. Om een lang verhaal kort te maken: na verschillende mails, telefoontjes en een maand of twee later waarbij Playmasters op geen enkele wijze heeft geleverd of gereageerd op berichten of klachten heb ik de ING ingeschakeld om mijn creditcardbetaling terug te vorderen. En dat was vrij vlot gebeurd. Hyulde aan de ING. Playmasters.co is een malafide bedrijf in mijn ogen.’
Playmasters – de domeinnaam is geregistreerd via Godaddy – is overigens niet aangesloten bij Thuiswinkelwaarborg of Webshop Keurmerk. Contactgegevens op de site ontbreken.
Bron: Emerge