Ze geven storingen door en beoordelen de kwaliteit van het bellen, internetten en de klantenservice.
Lebara scoort een 8,5 en komt daarmee als beste uit de test. Er zijn weinig meldingen van storingen door klanten, zoals last van een trage verbinding. Klanten van Lebara zijn zeer tevreden over de kwaliteit van het bellen en internetten. De telecomprovider scoort een 9,3 op belkwaliteit en 8,3 op internetkwaliteit. De algemene tevredenheidsscore voor Lebara is een 9,4 volgens het panel van de Consumentenbond. Dit is bovengemiddeld.
Hogeveen: “Focus op de klant”
Leslie Hogeveen, Algemeen Directeur van Lebara: “Het is natuurlijk geweldig dat een onafhankelijke organisatie als de Consumentenbond ons als de beste mobiele provider van Nederland beoordeelt. Wij doen er dagelijks alles aan om onze meer dan 1 miljoen klanten tevreden te stellen. Ook in de toekomst blijven we ons focussen op de zaken waar de klant voordeel aan heeft.”
Geen poespas
Lebara staat bekend om hun no-nonsense dienstverlening. Geen onnodige extra’s, geen poespas, alleen betalen voor wat je echt nodig hebt. En duidelijk blijkt dat aan te slaan bij de consument. Alle testresultaten kun je inzien op de website van de Consumentenbond.


Reacties
Loading…