in

Leider in wereldwijde IP-telefonie: Orange Business Services

Orange Business Services wordt voor het derde opeenvolgende jaar erkend als leider in wereldwijde IP-telefonie en unified communications-diensten.

De kracht van Orange’s wereldwijde cloud unified communication-oplossing, Business Together as a Service, wordt erkend – Orange Business Services behaalt de enige leidende onderscheiding die in de wereldwijde zakelijke markt voor IP-telefonie en unified communications-diensten bestaat. Voor het derde opeenvolgende jaar wordt Orange erkend, zoals vermeld in een recent rapport van Current Analysis[1]. Ook haalt Orange in de categorieën cloud / hosted services en service delivery de graad zeer sterk. De categorie cloud / hosted services erkent de kracht van Business Together as a Service, de eerste unified communications as a service (UCaaS)-dienst op de markt met een aanbod beschikbaar voor grote bedrijven op wereldwijde schaal.

“Orange Business Services is leider in de wereldwijde zakelijke markt voor IP-telefonie en UC-diensten vanwege de wereldwijde middelen, het portfolio en de klantondersteuning die ervoor zorgen dat dit soort oplossingen in de verschillende regio’s beschikbaar zijn,” zegt Cindy Whelan, Current Analysis Research Director, Business Network en IT Services.

Als leider in de wereldwijde zakelijke markt op het gebied van unified communications, ondersteunt Orange Business Services multinationals in hun unified communications-reis door:

Het wereldwijde bereik – Orange Business Services levert een robuust portfolio aan unified communications- en collaboratieoplossingen en is door het eigen netwerk marktleider in meer dan 100 landen. Voor Orange is dit één van de belangrijkste aspecten waardoor het bedrijf zich kan onderscheiden van anderen. Orange Business Services maakt naadloze wereldwijde unified communications-oplossingen beschikbaar voor grote bedrijven zoals 3M, Danone, Gemalto en Heineken. Of zij nou op zoek zijn naar premise of cloud gebaseerde UC-oplossingen, dat maakt niet uit.

Het brede portfolio – Als wereldwijde integrator combineert Orange Business Services leidende unified communications-producten met real-time diensten. Denk aan telefonie, mobiliteits- en spraakoplossingen, beeld en conferencing. Orange Business Services biedt een breed scala aan volledig beheerde diensten, met premise gebaseerde oplossingen die uit diverse technologieën van vooraanstaande leveranciers bestaan. Natuurlijk ook flexibele cloud gebaseerde oplossingen zoals Business Together as a Service en hybride modellen. In 2012 werd Business Together as a Service tijdens de World Communications Awards (WCA) uitgeroepen tot beste cloud-dienst.

De dienstpakketten – Orange Business Services biedt ongeëvenaarde dienstenpakketten aan om het unified communications-portfolio te ondersteunen, inclusief professionele en geïntegreerde diensten, trainingen, interne communicatie en een aangepaste supportdesk voor volledige klantenondersteuning. Klanten kunnen profiteren van lokale middelen in meer dan 160 landen. De volledige levenscyclus van de diensten omvat zaken zoals consultancy, projectmanagement, wereldwijde inzet, doorverkoop van apparatuur, integratie en migratie. Orange ondersteunt klanten 24×7 via een ITIL ® gebaseerd service management raamwerk. De Orange-vertegenwoordigers, processen en state-of-the-art tools vallen allemaal onder de ISO-certificering.

“Bedrijven die op zoek zijn naar een unified communications-oplossing hebben een agile, flexibele en naadloze oplossing nodig,” zegt Paul Molinier, vice president Unified Communications & Collaboration (UC&C), Orange Business Services. “Orange heeft het unified communications-portfolio strategisch samengesteld gebaseerd op gebruikersprofielen die IM, presence, telefonie, unified messaging, conferencing en mobiliteit integreren. Het werkt allemaal samen om een wereldwijd gesynchroniseerde unified communications-oplossing te kunnen leveren, zowel premise als cloud gebaseerd, die eenvoudig voor bedrijven te begrijpen is en makkelijk door eindgebruikers kan worden aangenomen.”

Orange Business Services heeft meer dan 10 jaar ervaring in het leveren van de beste unified communications-strategieën op maat voor de zogeheten Global 2000-bedrijven, zodat zij in staat zijn om specifieke doelen te behalen. Momenteel steunt Orange de unified communications- en VoIP-behoeften van zo’n 300 multinationals met meer dan 1,6 miljoen IP-telefoons.

Aanvullend is een kopie van het rapport via deze link te downloaden.

Nokia verkoopt recordaantal Lumia toestellen

HDMI Schakelaars en IR over HDMI oplossing voor uw afstandsbediening