in

Logitech winkelactie

Logitech start van 1 mei tot en met 31 oktober met de Digital Make-Over actie bij Nederlandse retailers. De actie is bedoeld om consumenten te laten zien hoe Logitech de bediening van entertainmentproducten in de woonkamer vergemakkelijken.

Logitech staat bekend om de interactie tussen pc, audio en tv. Naast de ontwikkelingen van muizen, waar Logitech jaren geleden mee gestart is, heeft de producent meer revolutionare producten ontwikkeld als de Squeezebox streaming media systemen en programmeerbare Harmony afstandsbedieningen.
Met de retailactie is er elke maand een Digital Make-Over pakket te winnen. Hierin zitten Logitech-producten voor in de woonkamer met een waarde van 1.000 euro. Om kans te maken op de prijs moeten consumenten binnen de actieperiode een willekeurig Logitech-product aanschaffen. Na het aangekochte product te hebben geregistreerd op de actiewebsite www.logitech.com/makeover, kan er digitaal een actiecode ‘gekrast’ worden. Elke laatste dag van de maand vindt er een trekking plaats waar deze unieke actiecode in mee wordt genomen. De winkels die meedoen aan de Digital Make-Over retailactie zijn te herkennen aan het POS materiaal dat bij Logitech gratis kan worden aangevraagd.

Informatique wint Sitecom-hoofdprijs

Nieuwe lcd televisies van Sweex