in

MediaMarkt Bezorgservice – vóór 12.00 uur besteld, vandaag in huis

MediaMarkt biedt klanten een nieuwe bezorgservice, speciaal voor de drukke dagen rondom kerst en tijdens deze lockdown. Omdat klanten hun aankopen niet meer in één van de 50 MediaMarkt-winkels kunnen doen en de pakketbezorgdiensten overuren draaien, bezorgt MediaMarkt producten nu persoonlijk bij mensen aan huis. Hiermee wil MediaMarkt klanten ontzorgen.

Als je vóór 12.00 uur bestelt via mediamarkt.nl heb je jouw producten vandaag nog in huis – rechtstreeks van jouw favoriete, lokale MediaMarkt-winkel en team. Zo ben je er bovendien zeker van dat jij je producten nog voor de kerstdagen binnen hebt.

Hoe het werkt

Je gaat naar mediamarkt.nl,zoekt het product dat je wilt hebben en kiest bij bezorgmethode voor ‘MediaMarkt Bezorgservice’. Door het invullen van de postcode word je gekoppeld aan de dichtstbijzijnde MediaMarkt-winkel. Heeft deze winkel het product op voorraad en bestel je vóór 12.00 uur, dan krijgt je het dezelfde dag nog geleverd. Dit is gratis – MediaMarkt rekent, naast de standaard bezorgkosten, geen extra kosten voor deze ‘same day delivery’. Bekijk hier de video die is gemaakt over de nieuwe service. Is een product helaas niet op voorraad in de lokale winkel, dan wordt het vanuit het centrale distributiecentrum van MediaMarkt bij je thuisbezorgd binnen 2 tot 3 dagen.

Klanten zijn enthousiast

Klanten zijn erg enthousiast. Remko Rijnders, General Managing Director BeNeLux: “We zijn de eerste die deze service op zo’n manier aanbiedt. Klanten zijn blij verrast als we, kort nadat zij een bestelling hebben geplaatst, bij hen voor de deur staan. Zeker in deze drukke feestmaand. En onze medewerkers zijn op hun beurt heel blij dat ze hun klanten kunnen helpen door persoonlijk bij ze langs te gaan. December is normaal gesproken de drukste maand van het jaar. Hiermee komt dat gevoel toch een beetje terug.”

Reparatie, onderhoud en telefonisch advies

Naast de bezorgservice biedt MediaMarkt tijdens de lockdown ook reparatie, onderhoud en advies aan klanten. Dit betekent dat klanten telefonisch direct producten kunnen bestellen bij hun lokale winkel, die dan vervolgens korte tijd later worden thuisbezorgd door het team van MediaMarkt. Ook kunnen zij terecht bij de ‘Smartbar’ van hun lokale winkel om producten langs te brengen voor reparatie of onderhoud; de after sales service van MediaMarkt. Uiteraard gebeurt ook dit laatste volledig veilig en volgens de overheidsrichtlijnen wat betreft COVID-19.

Reacties

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Loading…

0

OPPO blikt terug op 2020: meest kenmerkende mijlpalen van dit jaar

DigiTest: Tedee smart lock review