in

Mobiel in 3D

Om de ervaring van online shoppers bij de aankoop van een nieuw toestel te optimaliseren, introduceert Vodafone productpagina’s in 3D. Met de nieuwe 3D technologie, nu nog specifiek gericht op het huidige smartphone aanbod, komt de online ervaring een stap dichter bij de werkelijke aanraking van het toestel die men in de winkel ervaart

Steeds meer Nederlanders kopen mobiele telefoons en abonnementen via internet, blijkt uit het onlangs gepubliceerde rapport Dutch Mobile Consumer van marktonderzoeksbureau Telecompaper. De laatste zes maanden bestelde 36 procent van de consumenten hun mobiele verbinding online, in dezelfde periode een jaar eerder was dit nog 30 procent. . Door de vernieuwde navigatie structuur kunnen bezoekers via hotspots op de mobiele telefoon tot in detail ontdekken wat het toestel biedt. Aan de hand van filmpjes, reviews en specifieke kenmerken wordt getoond hoe de smartphone te gebruiken is. Dit is de eerste stap op weg naar een nog betere klantervaring voor de complete webshop.
 

Samsung Blu-ray Home Theater System als beste getest door Consumentenbond

DanceEvolution