in

Nachtelijke stormloop

@import url(http://cms2009.digitnet.nl/CuteEditor2/CuteEditor_Files/Style/SyntaxHighlighter.css);@import url(http://www.digitailing.nl/style/markup.css);

Op 13 november heeft Activision de shootergame Call of Duty: Black Ops II uitgebracht, één van de meest populaire gamereeksen van de afgelopen tien jaar. Elk jaar zijn er wel één of twee video games waar al het hele jaar reikhalzend naar wordt uitgekeken, de zogenaamde blockbusters, en dit jaar is Black Ops II er eentje van.

In de Heineken Music Hall werd Black Ops II officieel gelanceerd en kon de game stipt om 0:00 bij de Media Markt-vestiging tegenover de HMH worden aangeschaft. Ook een boel andere retailers hadden speciaal voor de lancering hun winkel in de nacht van 12 op 13 november geopend. Zo was het mogelijk om bij vrijwel alle filialen van grote ketens als Bart Smit, Game Mania, Free Record Shop, Intertoys en Saturn binnen te stappen om een exemplaar van de game te bemachtigen. Game Mania wist te melden dat er maar liefst 28.000 gamers werden verwelkomd in de filialen in Nederland en België. Geen onaardige cijfers en een interessant gegeven in deze tijd van digitale downloads en online webshops. Die ‘ouderwetse’ winkelstraat heeft zijn charme nog niet verloren.

GEAR4 introduceert nieuwe beschermende cases voor iPad mini, iPod touch, iPod nano en iPhone 5

PlayStation 3 mijlpaal van 70 miljoen exemplaren