in

OPPO ambieert om leidend smart device merk in Europa te worden

Als een van de top 5* fabrikanten ter wereld, zal OPPO’s smartphonetechnologie een ongekende groei op de Europese markt stimuleren – Vandaag heeft OPPO zijn doel aangekondigd om een van de beste fabrikanten en innovators op het gebied van slimme apparaten in Europa te worden.

Op basis van zijn groeiroutekaart wil OPPO doorgaan met het leveren van toonaangevende technologieën voor mid-range en vlaggenschipapparaten, en het merk in West-Europa in de nabije toekomst versterken. Het bedrijf is in 2020 al uitgebreid naar vier nieuwe markten en telt nu 12 West-Europese landen waarin het actief is.

Dankzij zijn consistente groei en uitbreiding heeft OPPO zijn West-Europese bestellingen meer dan zien verdubbelen in 2020, een groei van ruim 200%** op jaarbasis. Met dit succes, meerdere bekroonde producten en zijn innovatieve visie, wil het merk zijn leidende positie op de Europese smart device markt in de komende drie jaar verstevigen.

Maggie Xue, President van OPPO West-Europa: ‘’Ondanks dat het afgelopen jaar voor velen ongelofelijk uitdagend was, hebben we ons allemaal gerealiseerd hoe belangrijk technologie is om verbonden te blijven. De ongekende groei die OPPO in 2020 in Europa heeft laten zien, toont aan dat we producten van wereldklasse leveren die verder gaan dan het voorzien van basisbehoeften van onze klanten. Dit maakt ons buitengewoon trots. We hebben een ambitieus doel gesteld voor de komende jaren om een ​​van de topfabrikanten in Europa te worden, en we zijn ervan overtuigd dat we dit zullen bereiken. Het is dezelfde ambitie die echte innovatie, vooruitgang en de waarden van ons bedrijf stimuleert.’’

De beste van Europa

OPPO, een van de vijf grootste smartphonefabrikanten ter wereld, is sinds de lancering in 2004 snel uitgebreid naar meer dan 40 landen en regio’s. Ondanks een uitdagende pandemie is OPPO dit jaar uitgebreid naar vier nieuwe landen in West-Europa: Portugal, België, Ierland en Duitsland. Om zichzelf verder te profileren als een belangrijke speler in de regio, focust OPPO zich op partnerschappen met toonaangevende bedrijven in Europa. Dit om nieuwe kansen te benutten die zijn groei zullen bevorderen. Zo wil OPPO nog meer consumenten helpen toegang te krijgen tot toekomstige 5G-innovatie.

OPPO groeit ook verder op de Europese markt door middel van strategische partnerschappen met gerenommeerde merken, waaronder Roland-Garros, Rolex Paris Masters, FC Barcelona en Lamborghini. Bovendien blijft het bedrijf trouw aan zijn toewijding aan het creëren van toonaangevende slimme apparaten en zal het zijn focus op R&D-investeringen in intelligente technologieën vergroten.

Als onderdeel van zijn voortdurende innovatiebelofte, zal OPPO binnenkort de nieuwe Find X3 Series onthullen die bekend staat om zijn unieke balans tussen hightech features en een elegant productdesign. OPPO zal zijn nieuwste baanbrekende visuele technologie demonstreren onder het motto #AwakenColour tijdens het lanceringsevenement die voor iedereen te live bekijken is via OPPO’s YouTube-kanaal op donderdag 11 maart om 12:30 uur.

* Bron: Counterpoint data – Global Smartphone Market 2020
** Bron: OPPO’s interne data

Reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Loading…

0

DigiTest: Jabra Evolve2 85 review

Consument en bedrijf kiezen voor nieuwe generatie beveiligingssystemen die ingrijpen tijdens inbraak mogelijk maakt